| کد خبر: 91900 |

سرپرست جدید حراست شرکت فرودگاه‌ها معرفی شد

تین نیوز | آیین پاسداشت و معرفی مدیرکل سابق و سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امروز(شنبه) با حضور مقامات و مدیران ارشد حراست بخشهای مختلف صنعت هوانوردی کشور در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.
 

به‌گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در این مراسم که غلامرضا جابر انصاری مشاور وزیر و رییس دفتر مرکزی حراست وزارت راه و شهرسازی، رحمت اله مه‌آبادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، یزدانی جانشین اداره کل اقتصادی حراست کل کشور، نماینده وزارت اطلاعات در امور هواپیمایی، سرتیپ مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌ها و دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران حراست فرودگاه‌ها حضور داشتند، رحمت اله فیروزی‌پور به عنوان سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست شرکت معرفی و از زحمات ناصر بابا نتاج میرکل سابق قدردانی شد.

در این مراسم ناصر بابا نتاج مدیرکل سابق دفتر مرکزی حراست شرکت در سخنانی با تشکر از همکاران خود طی 23 ماه همکاری و فعالیت در این عرصه، گفت: طی این مدت تلاش کردم با ایجاد همصدایی و همراهی در خدمت شرکت باشم که به این موضوع افتخار می کنم.

وی افزود: به گواهی دوستان دو موضوع توزیع نیروی انسانی و ماموریت‌ها را به خوبی انجام داده‌ایم. البته مواردی هم محقق نشده که قصور از ما بوده است.

مدیرکل سابق حراست شرکت در ادامه با تاکید بر اینکه طی این مدت تلاش کردم مدیریت محوری را در صنعت هوانوردی ایجاد کنم، خطاب به همکاران گفت: اگر نتوانستم توقعات را برآورده کنم، شرمنده‌ام.  
در این مراسم همچنین جابر انصاری، مه آبادی و یزدانی با اهدای لوح تقدیر از ناصر بابانتایج قدردانی کردند و لوح انتصاب فیروزی پور توسط رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به وی اهدا شد.

در این مراسم رحمت‌اله مه‌آبادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و غلامرضا جابر انصاری مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی سخنرانی کردند که متن سخنان آنان جداگانه منتشر می‌شود.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.