| کد خبر: 82281 |

ممنوعیت ورود خودروهای حامل مواد سوختی در مرزهای آذربایجان غربی

تین نیوز | به منظور کاهش بار ترافیکی مرزها در نوروز، ممنوعیت ورود خودروهای حامل مواد سوختی در مرزهای آذربایجان غربی و در برخی از روزها اعمال می‌شود.

عبدالحسین علی‌اکبری مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همجواری آذربایجان غربی با سایر کشورها تقاضا برای مسافرتهای خارجی از این استان روز به افزایش است.
وی با بیان اینکه در این میان کشور ترکیه بیشتر تقاضای سفر را از استان آذربایجان غربی به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در مسافرت‌های خارج از کشور باید قوانین کشورهای همسایه را نیز مد نظر قرار داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی با بیان اینکه لازم است مسافران کشور ترکیه در صورتی که مهلت پاسپورت آنها کمتر از پنج ماه است نسبت به تمدید پاسپورت خود اقدام کنند، افزود: برای مسافرت به ترکیه باید اعتبار پاسپورت بیشتر از پنج ماه باشد.

این مسئول بابیان اینکه براساس افزایش تقاضا برای سفر و با توجه به امکان بروز ترافیک در مرز، محدودیت تردد برای کامیونهای حامل سوخت در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ممنوعیت ورود تمام خودروهای ترانزیت حمل مواد سوختی در مرز اعمال می‌شود.

علی‌اکبری با بیان اینکه طی هماهنگی به عمل آمده شاهد ممنوعیت ورود این نوع خودروها به کشور خواهیم بود، اظهار داشت: این ممنوعیت در قالب دو دوره انجام خواهد شد که دور اول از ساعت هفت صبح تاریخ 26 اسفند ماه امسال آغاز و ساعت هفت ششم فروردین ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی اعلام کرد: دور دوم ممنوعیت‌ها نیز از ساعت هفت صبح 12 فروردین آغاز و ساعت 24 چهاردهمین فروردین ماه به اتمام خواهد رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: خودروهای حامل مواد سوختی در داخل ایران در زمان روشنایی اجازه تردد دارند و موظف هستند شبها توقف داشته باشند

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.