| کد خبر: 82238 |

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین عنوان کرد

انتقال روزانه ۷ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری شهر قزوین

تین نیوز | مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری قزوین گفت: روزانه حدود ۷ هزار مسافر از پایانه‌های قزوین انتقال پیدا می‌کنند.

علی محمدحسینی در قزوین اظهار داشت: روزانه از پایانه‌های شهر قزوین هفت هزار مسافر جابه‌جا می‌شود که این میزان سال‌های گذشته بیشتر بوده و روز به روز با افزایش خودروهای شخصی رو به کاهش است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به مسافران نواحی برون شهری، ایستگاه‌های این نواحی همواره مورد رصد این سازمان قرار می‌گیرد بیان کرد: در همین راستا ایستگاه‌ مسافربری آبیک با احداث سایبان ساماندهی و تجهیز شده است.

محمدحسینی با اشاره به جابه‌جایی ایستگاه مسافربری آبیک که پیش از این در خیابان تهران قدیم ابتدای بلوار ابوترابی واقع بوده است، عنوان کرد: این ایستگاه به داخل ترمینال آزادگان قزوین منتقل شده است و خودروهای مسافربری عمومی آبیک موظف هستند که مسافران را محل در نظر گرفته شده، سوار کنند.

وی افزود: علاوه بر این در میدان مینودر قزوین ابتدای جاده الموت شرقی که ورودی اصلی شهر محسوب می‌شود، در راستای افزایش رفاه مسافران سالن انتظار 20 متری احداث شد که این مجموعه مجهز به سرویس بهداشتی سیار مردانه و زنانه شده است.

ایستگاه بوئین زهرا نیز که در انتهای خیابان راه آهن جنب پارک رز واقع شده است به سایه‌بان تجهیز گردید .

محمدحسینی با اشاره به مشکلات ایستگاه مسافربری الموت غربی، خاطرنشان کرد: امسال این ایستگاه را جابه‌جا کرده و از خیابان حیدری به کمربندی شهید بهشتی ، روبه روی پارک شهدا انتقال دادیم و با ایجاد سایبان وضعیت این ایستگاه را بهبود بخشیدیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین به مدیریت گسترده این سازمان در پایانه‌های مسافربری قزوین اشاره کرد و گفت: ما با نمایندگانی که در پایانه‌های شهر داریم مدیریت یکپارچه‌ای را در این پایانه‌ها ایجاد کرده‌ایم و مجموعه سازمان پایانه‌ها عزم راسخی را برای بالا بردن رضایت‌مندی مردم دارد و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام داده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.