| کد خبر: 80262 |

اولین مسابقه کشوری جمع آوری سوانح ریلی قطارهای شهری در پایانه فتح آباد

تین نیوز | اولین دوره مسابقات کشوری جمع آوری سوانح ریلی قطارهای شهری با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و با معرفی نفرات بر‌تر به كار خود پایان داد.

به گزارش تین نیوز از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در این مسابقات كه برای اولین بار و به همت شرکت بهره برداری مترو تهران برگزار شده بود، سه تیم قطار شهری تهران (دو گروه الف و ب) مشهد و شیراز در قالب گروه‌های ۷ نفره به صورت انفرادی و تیمی در بخش‌های مختلف در پایانه فتح آباد به رقابت پرداختند. 

دكتر محسن نایبی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقاتی طلیعه دار یک حرکت درخشان برای قطارهای شهری کشور است، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات سنجش آمادگی جسمی و روحی شرکت کنندگان بود که به نظر من با برگزاری این مسابقه به این مهم رسیدیم. 

وی ادامه داد: امیدواریم این مسابقات با حضور سایر قطار شهری‌های کشور در سالهای آتی پررنگ‌تر برگزار شود چرا که باعث آمادگی جدی و عملیاتی پرسنل برای مواقع بحران می شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه از ابتدای سال تا تاکنون ۶۱۰ هزار حرکت به غیر از خطوط کرج و ۶۰ هزار حرکت در خط ۵ توسط سیستم سیر و حرکت قطار‌های مترو تهران ثبت شده است، تصریح کرد: از ابتدای شروع به کار مترو در کلانشهر تهران خوشبختانه حادثه ناگوار برای مجموعه قطار شهری به استثنای چند مورد جزیی که با درایت متخصصان شرکت مرتفع شده، رخ نداده است. 

نایبی در بخش دیگری از سخنان خود از ورود پنجمین ماشین امداد رسان به شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خبر داد و گفت: ورود اولین ماشین امداد رسان به قطار شهری تهران در سال ۷۹ بود که هم اکنون پنجمین دستگاه از این نسل امداد رسان ریلی به مجموعه ناوگان قطار شهری تهران و حومه وارد شده است و امیدواریم با یک روحیه مضاعف این کار ادامه پیدا کند چرا که معتقدیم این یک کار جهادی است. 

وی از اعلام آمادگی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برای برگزاری چنین مسابقاتی در سطح جهانی خبر داد و افزود: مکاتباتی با شرکت UITP انجام دادیم و حتی اعلام کردیم توانایی میزبانی را نیز داریم. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشاتی که اخیرا در جمع مردم آذربایجان داشتند، صراحتا اعلام کردند که وظیفه تک تک ما هست تا برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در ۳۸ مین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با بصیریت، آگاهی و شناخت در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و به تکلیف شرعی خود عمل کنیم. 

نایبی در ادامه افزود: همانطوری که تاکنون دشمنان انقلاب اسلامی ایران از براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت، نرم و تکنیک‌های مختلف مایوس شده‌اند؛ قطعنا بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور میلیونی ملت عزیز در صحنه برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی، حضور دوباره در پای صندوق‌های رای ناامیدی دوچندان دنیای استکبار را به دنبال خواهد داشت. 

وی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری جمع آوری سوانح ریلی قطارهای شهری قدردانی کرد و افزود: معاونان فنی شرکت در تمام بخش‌های مختلف مجموعه شرکت بهره‌برداری مترو تهران خصوصا بخش‌های فنی، سخت افزاری و نرم افزاری به این امر اذعان دارند که حرکت رو به جلو داریم. 

جدول امتیازدهی توسط هیات داوران براساس معیارهای ارزیابی به صورت دقیق محاسبه و از بین شركت كنندگان، گروه(ب) شركت بهره‌برداری مترو تهران وحومه در جایگاه نخست ایستاد و به ترتیب شركت بهره‌برداری مترو مشهد مقام دوم و شركت بهره بردرای مترو شیراز جایگاه سوم را كسب كرد كه از نفرات برگزیده سه گروه توسط مدیرعامل شركت بهره‌برداری مترو  با اهدای جوایز نفیسی تقدیر و قدردانی شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.