| کد خبر: 79826 |

فرودگاه مشهد برای نوروز ۹۵ آماده می‌شود

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مشهد از توسعه فضای عمومی ترمینال پروازهای داخلی و نصب واك‌وی در ضلع غربی ترمینال داخلی این فرودگاه خبر داد.

 
به گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی؛ محمدباقر قاسم‌زاده با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی مشهد برای فراهم‌ کردن آسایش و رفاه مسافران در آستانه نوروز ۹۵ اقداماتی را در دست اجرا دارد٬ گفت: به‌منظور توسعه ضلع شرقی ترمینال و افزایش كانترهای پروازی، بارانداز قبلی به فضای ترمینال داخلی افزوده شد كه با این اقدام تعداد كانترها به 30 كانتر افزایش پیدا خواهد كرد و علاوه بر آن حدود 2000 مترمربع به سالن پروازهای داخلی افزوده می‌شود.

وی افزود: در این پروژه عملیات تخریب كف بتنی سالن بارانداز، تخریب دیوارهای حائل، تخریب اتاق‌های قدیمی، جابجایی دفاتر شركت‌ها و هتل‌ها، اجرای سقف كاذب، اجرای ورق كامپوزیت برای ستون‌ها، و كف سازی انجام خواهد شد و بدین ترتیب فضای سالن عمومی ترمینال در بخش پذیرش مسافر و كانترهای پرواز به حدود 4000 مترمربع خواهد رسید.

به گفته قاسم‌زاده؛ زمان بهره برداری از این پروژه پانزدهم اسفندماه سال جاری اعلام شده است.

وی همچنین از بهره‌برداری قریب‌الوقوع واك وی ضلع غربی ترمینال داخلی فرودگاه مشهد خبر داد و گفت: عملیات احداث زیرساخت یك دستگاه واك وی جدید بطول  38 متر در ضلع غربی ترمینال داخلی فرودگاه با هدف تسهیل عبور و مرور مسافران و زائران و به‌ویژه افراد توانخواه صورت می‌گیرد و این پروژه در آینده نزدیك به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسم زاده افزود:تا كنون در این پروژه عملیاتی نظیر جانمایی، تخریب و گودبرداری مسیر واك وی، و اجرای فونداسیون و آرماتوربندی اجرا شده است و به‌زودی عملیات نصب انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ چندی پیش یك دستگاه واك وی به‌طول 28 متر در ضلع شرقی ترمینال داخلی فرودگاه مشهد نصب شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.