| کد خبر: 75763 |

بهره‌برداری از ۱۸۰ دوربین جدید ثبت‌تخلف سرعت تا پایان ۹۴ / جزئیات محورهایی که به دوربین مجهز می‌شوند

تین نیوز | مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور از بهره‌برداری ۱۸۰ دوربین جدید ثبت‌تخلف سرعت تا پایان سال ۹۴ خبر داد و گفت: این دوربین‌ها در محورهای تهران-قم٬ تهران-ساوه٬ قم- اصفهان٬ تهران-کرج-قزوین-زنجان-تبریز٬ آزادراه و محور قدیم قزوین-رشت٬ اهر-تبریز٬ آزادراه شهید کسایی بهره‌برداری می‌شوند.


علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت نصب و بهره‌برداری از دوربین‌های جدید ثبت تخلف سرعت گفت: ۱۸۸۰ دوربین جدید در قالب پروژه‌ای ۸ ساله قرار است در راه‌های شریانی کشور نصب٬ راه‌اندازی٬ نگهداری و دریافت اطلاعات شوند.

وی با اشاره به جزئیات اجرای پروژه افزود: ۳۴ هزار کیلومتر راه‌های شریانی کشور ظرف سه سال به دوربین‌های جدید ثبت تخلف سرعت مجهز می‌شوند و طبق قرارداد پیمانکار پروژه به مدت ۵ سال نیز کار نگهداری٬ بهره‌برداری و دریافت اطلاعات از این دوربین‌ها را انجام می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور یادآور شد: اجرای پروسه نصب دوربین‌ها از ۱۰ خرداد ۹۴ آغاز شد و پیش‌بینی آن است که ۶۰۰ دوربین جدید ظرف سال اول در قالب ۷ فاز نصب و راه‌اندازی.

وی با اشاره به برنامه فاز نخست سال اول اجرای پروژه ادامه داد: ۷۴ دوربین‌ ثبت‌ تخلف سرعت محورهای تهران-قم٬ تهران-ساوه و قم- اصفهان در بهمن ماه ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسند.

آشوری یادآور شد: فاز دوم سال نخست اجرای پروژه در محورهای تهران-کرج-قزوین-زنجان-تبریز٬ آزادراه و محور قدیم قزوین-رشت٬ اهر-تبریز٬ آزادراه شهید کسایی دنبال می‌شود که هم اکنون مکان‌یابی و محل نصب دوربین‌های ثبت تخلف انجام و وارد فاز عملیاتی شدیم. پیش‌بینی آن است که ۱۰۶ دوربین‌ این محورها نیز اسفندماه مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه تا پایان امسال ۱۸۰ دوربین جدید ثبت تخلف سرعت به ۴۰۰ دوربین فعلی اضافه می‌شود افزود: ۴۲۰ دوربین دیگر نیز در قالب فازهای ۳ ٬ ۴ ٬ ۵ ٬ ۶ و ۷ سال نخست از فروردین تا خرداد ۹۵ نصب و راه‌اندازی می‌شوند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.