| کد خبر: 74342 |

تلاش برای جلب همکاری شرکتهای معتبر هواپیمایی در تبریز

تین نیوز | شهردار تبریز در دیدار با مدیران هواپیمایی فلای دوبی تاکید کرد: شهرداری تبریز به دنبال حمایت از فعالیت شرکت های معتبر هواپیمایی در این شهر است.

 

صادق نجفی فعالیت مستمر شرکت های هواپیمایی را در راستای توسعه رویکردهای بین المللی و همچنین آماده سازی این شهر برای پایتختی گردشگری اسلامی در سال 2018 ، موثر دانست.

 وی در دیدار با مدیر هواپیمایی دوبی فلای در کشور، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز از فعالیت شرکت های معتبر هواپیمایی و مسافربری بین المللی، در تبریز حمایت می کند و در این راستا خواستار تقویت خطوط این هواپیمایی در مسیر تبریز به سایر شهرها هستیم

شهردار تبریزبا تاکید بر ضرورت جلوگیری از تعطیلی و یا کاهش پرواز های شرکت های هواپیمایی به تبریز افزود: حمایت شهرداری تبریز این این شرکت ها می تواند در قالب تبلیغات محیطی و یا تسهیل در ساز و کارهای اداری فعالیت شرکت ها، زمینه توسعه گردشگری را فراهم کند .

دکتر نجفی در پایان سخنانش تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی بین المللی، از رهگذر فعالیت های مسافربری می توانند نقش کارسازی در توسعه مناسبات فرهنگی و اقتصادی ایفا کنند .

مدیر هواپیمایی دوبی فلای در کشورمان نیز در این دیدار فعالیت این شرکت هواپیمایی در تبریز را تجربه ای ارزشمند و مهم خواند و افزود: با حمایت شهردار و مسئولان شهری مصمم هستیم تا با اجرای فعالیت مستمر، در روند توسعه مناسبات شهری تبریز با شهرهای مختلف، نقش سازنده ای ایفا کنیم که تحقق این امر مستلزم حمایت شهردار و مسئولان استانی است.

گفتنی است شرکت هواپیمایی فلای دوبی از اسفند ماه سال نود و سه فعالیت خود را در تبریز آغاز نموده است  و در حال حاضر این شرکت 4 پرواز به صورت هفتگی از تبریز به دوبی را انجام می دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.