| کد خبر: 7383 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ هر جاده، یک رسانه است

تین نیوز | مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به نقش ارتباطات در حمل و نقل گفت: تلاش مان بر این است تا جاده ها به رسانه تبدیل شوند.

ناصر رزاق منش، در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، به مناسبت روز ارتباطات و نقش آن در حمل و نقل بیان داشت: مهمترین عنصر و بهره برداران اصلی در حمل و نقل مردم هستند و روابط عمومی با عملکرد پویا و دقیق می تواند نظر مخاطبان را به سازمان مربوطه جلب کند.

وی با بیان اینکه" روابط عمومی تنها پل میان مردم و حاکمیت است،" اظهار داشت: تلاش ما به عنوان روابط عمومی در سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای در جهت نقش آفرینی و تسهیل ارتباط میان مردم و کاربران با سازمان در جاده های سراسر کشور است و بر همین اساس در تلاش هستیم هر یک از جاده های کشور به  یک رسانه تبدیل شوند.

گفتنی است سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از روابط عمومی های فعال کشور است که در جشنواره های مختلف روابط عمومی و ارتباطات به عنوان روابط عمومی برتر، برگزیده شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.