| کد خبر: 73153 |

هدف ما تبدیل کردن MVM به عنوان پراعتبارترین برند در ایران است

تین نیوز | ژانگ مدیرعامل شرکت مدیران خودرو این شرکت را به لحاظ تامین قطعات یدکی در ایران، بهترین دانست.

 

در نشست خبری مدیرعامل شرکت مدیران خودرو و مدیر خدمات پس از فروش، ژانگ مدیرعامل این شرکت، پرسنل این واحد تولیدی را جوان ارزیابی کرد که از نظر تجربه بسیار کارآمد هستند.

وی افزود: این شرکت بیش از 10 سال است که در ایران حضور دارد و در این مدت توانسته در بحث خدمات پس از فروش پیشرفت‌های خوبی داشته باشد. از سوی دیگر دفتر مرکزی MVM فعالیت‌های زیادی را برای پشتیبانی از خدمات پس از فروش آغاز کرده است زیرا ما بر این باور هستیم که شرکت‌های خودروسازی برتر فقط به خاطر نام و برندشان نیست که موفق می‌شوند بلکه خدمات پس از فروش آنها نیز تاثیر بسزایی داشته است.

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو افزود: هدف ما این است که درسال‌های آینده MVM را به عنوان پراعتبارترین برند در ایران تبدیل کنیم که این امر از طریق مشتریان محقق می‌شود.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که خرید خودرو زمان زیادی نمی‌برد اما پشتیبانی آن نزدیک به 5 تا 10 سال طول می‌کشد و پس از فروش خودرو، تازه زمان آغاز ارتباط کمپانی با مشتری است.

ژانگ تصریح کرد: یکی از اقدامات  مهمی که ما در این حوزه انجام دادیم سرمایه‌گذاری در حوزه قطعات یدکی است و به همین منظور یک انبار بزرگ با ارزش تقریبی 20 میلیون دلار قطعات یدکی به این امر اختصاص داده‌ایم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم الان این ادعا را داشته باشیم که در بازار ایران از لحاظ تامین قطعات یدکی، بهترین هستیم و برای گسترش خدمات این شرکت، برنامه‌های وسیعی برای پشتیبانی از خودروهای تولیدی این کمپانی در جاده‌های ایران آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در خصوص هزینه‌های مشتریان  خدمات پس از فروش گفت: در این راستا ما سیستم‌هایی را اتخاذ کردیم که تا جای ممکن قیمت‌ها را کاهش دهیم. ما ادعا نداریم که بدون ایراد هستیم به همین جهت از هر گونه انتقادات و پیشنهادات استقبال می‌کنیم.

ژانگ در خصوص حضور تولیدات این شرکت در بازارهای جهانی گفت: چری 12 سال است که بحث صادرات خودرو را به بازارهای جهانی آغاز کرده‌ و بازار خودروی چین که ظرفیت آن 25 میلیون دستگاه است نوعی بازار جهانی کوچک به شمار می‌رود زیرا در این بازار همه نوع خودرویی وجود دارد و ما توانسته‌ایم در این بازار رقابت کنیم.

وی در خصوص حضور خودروهای این کمپانی در سایر کشورها گفت: ما در امریکای جنوبی، برزیل و روسیه نیز حضور داریم هر چند شرایط ‌آنجا بسیار سخت‌تر از بازار ایران است زیرا ما از همان بدو ورود درگیر یک بازار رقابتی شدید بودیم و ما در مقایسه با بازار ایران که فرصت بیشتری برای بسترسازی حضور خود داشتیم، حضور در این کشورها سخت‌تر بود اما با این وجود باز هم در آن بازار موفق شدیم.

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو تصریح کرد: ما به شرکت خدمات پس از فروش خود فشار زیادی را برای بهتر شدن خدمات وارد می‌کنیم و از سوی دیگر هم آنها را از نظر سرمایه‌ای و قطعات پشتیبانی می‌کنیم و امیدواریم آنها روز به روز بهتر شوند.

مدیر عامل مدیران‌ خودرو با بیان اینکه اقلیم آب و هوایی محل مصرف خودروها در تفاوت موجود بین کیفیت این محصولات و میزان مراجعه مصرف‌کنندگان به تعمیرگاه‌ها مؤثر است، گفت: با توجه به آب و هوای 4 فصل ایران، برای عرضه محصولاتمان در خاورمیانه ابتدا آنها را در اقلیم ایران، تست می‌کنیم و پس از انطباق‌دهی به بازار عرضه می‌شود.
وی تأکید کرد: در مورد کیفیت قطعات، اختلافی بین خودروهای تولید شده در ایران و چین وجود ندارد، به جز در موارد خاص که با توجه به اقلیم آب و هوایی، تغییراتی صورت می‌گیرد تا قطعات عملکرد بهتری داشته باشند.

وی همچنین از بررسی طرحی برای تعویض خودروهای دست‌دوم چینی مصرف‌کنندگان ایرانی خبر داد و گفت: سرد بودن بازار خودروهای دست‌دوم چینی در ایران به دلایلی مانند مناسب نبودن خدمات پس از فروش، مشکل در تأمین قطعات یدکی یا معطل شدن بیش از حد مشتریان برای دریافت قطعات یا خدمات اتفاق افتاده که قصد داریم با طرح جدیدی، این بازار را رونق دهیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.