| کد خبر: 73114 |

◄ سومین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس برگزار می شود

تین نیوز | سومین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس روزهای هشتم و نهم اسفندماه 1394 در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.
 
به گزارش تین نیوز، عباس رنجبر، دبیر علمی سومین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس، با بیان اینکه خلیج ‌فارس به عنوان یکی از مهم‌ترین آبراهه‌های دریایی، نقش مهمی در تاریخ سرزمین ایران، کشورهای پیرامون خود  و اقتصاد جهان داشته است، گفت: اهمیت و جایگاه ویژه خلیج‌فارس، طلب می‌کند تا جامعه علمی ضمن توجه به تولیدات علمی در زمینه‌های پیشرو دنیا، در راستای همه ابعاد و جنبه‌های علمی-تحقیقاتی با رویکرد مبتنی بر توسعه پایدار جهت‌گیری نماید و با تولید محتوای علمی و پژوهش‌های کاربردی در این زمینه، بستر لازم برای مدیریت بر مبنای دانش در این منطقه حساس را فراهم سازد.

وی افزود: سومین کنفرانس بین‌المللی اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس"جایگاهی برای عرضه دستاوردهای علمی" است و  از همه اساتید، دانشجویان، متخصصین و دست‌اندرکاران مرتبط با مقوله‌های فوق‌الذکر دعوت می‌شود تا با ارسال مقاله، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و شرکت در كنفرانس ما را در برگزاری موفق آن یاری رسانند.

رنجبر ابراز امیدواری کرد این کنفرانس بتواند جایگاهی، برای ارائه دستاوردهای علمی و فعالیت‌های پژوهشی مرتبط باشد و زمینه را برای تبادل نظر کارشناسان و صاحب‌نظران، به منظور ارائه راهکارهای مبتنی بر اصول علمی، مدیریت دانش بنیان و توسعه پایدار در این منطقه حساس و مهم را فراهم نماید.

بر اساس این گزارش، هواشناسی دریایی و تغییر اقلیم، مهندسی دریایی و فناوری های نوین، علوم دریایی و اقیانوسی، بهره برداری از منابع دریایی، محیط زیست دریایی، و فرهنگ و اقتصاد دریا، محورهای اصلی سومین کنفرانس بین‌المللی اقیانوس‌شناسی خلیج‌فارس هستند.

یادآور می شود مهلت ارسال چکیده مقالات کنفرانس به پایان رسید و پژوهشگرانی که در زمان مقرر، موفق به ارسال چکیده مقالات خود نشده‌اند می‌توانند تا ۳۰ دی ماه نسبت به ارسال همزمان چکیده و اصل مقالات (مقاله کامل) خود اقدام کنند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.