| کد خبر: 53902 |

۶۰ اکیپ راهداری در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در راه های استان اصفهان مستقر می‌باشند

تین نیوز | در آستانه بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و همچنین نیمه‌شعبان، با توجه به قرارگیری استان اصفهان در مرکز کشور و پیش‌بینی پیک بالای ترافیک در ایام تعطیلات پیش‌رو، تمهیدات لازم برای گشت‌زنی و استقرار منظم تیم‌های راهداری در طول شبانه‌روز به خصوص در محورهای منتهی به استان قم از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان- فرزاد دادخواه مدیر راهداری اداره کل با اعلام این خبر گفت: در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و نیمه شعبان با توجه به قرارگیری استان اصفهان در مرکز کشور، در راستای سهولت تردد زائران مرقد مطهر حضرت امام و همچنین زائرین مسجد مقدس جمکران تعداد 60 اکیپ راهداری به استعداد حدود 200 نفر نیروی راهدار به همراه انواع ماشین‎آلات سبک و نیمه‌سنگین از تاریخ 12 خرداد لغایت 16 خردادماه جاری در سطح راههای استان به خصوص محورهای منتهی به استان قم به صورت شبانه‌روزی آماده‌باش و در حال خدمت‌رسانی به زائرین می‌باشند.

وی از تعطیلی تمامی کارگاههای راهداری در این ایام خبر داد و اظهار داشت: در طول هفته آتی تمامی کارگاههای راهداری و راهسازی در جهت ارتقاء ایمنی تردد تعطیل می‌باشند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص محدودیتهای ترافیکی گفت: با هدف برقراری تردد ایمن و روان در سطح راههای منتهی به استان قم از ساعت 12 روز سه‌شنبه مورخ 12 خرداد الی ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 14 خرداد ماه جاری تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باری (تریلی-کامیون-کامیونت) به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور اصفهان- دلیجان- قم و بالعکس ممنوع بوده و محور جایگزین سلفچگان- ساوه-تهران و بالعکس می‌باشد. همچنین تردد کلیه وسایل سنگین ذکر شده به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در آزاد راه کاشان- قم از تقاطع آزادراه قم- گرمسار (کیلومتر 5 آزادراه قم- کاشان) به سمت قم ممنوع بوده و محور جایگزین آزادراه قم- گرمسار می‌باشد.
دادخواه ادامه داد: از ساعت 7 صبح الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 13- 14و 15 خرداد ماه جاری در محور دلیجان- نراق- کاشان تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع می‌باشد.

وی به رانندگان و ترددکنندگان از آزادراه اصفهان- کاشان- قم توصیه کرد: با توجه به عبور خودروهای باری در این آزادراه در طول ایام تعطیلات پیش‌رو رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی و توجه به علائم و سرعت مطمئنه را رعایت نمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.