| کد خبر: 50947 |

◄ وب و حقوق شهروندی؛ تسریع در تهیه بلیت و اطلاعات سفر با قطار

تین نیوز | شرکت قطارهای مسافری رجا در گامی دیگر به منظور احترام و توسعه حقوق شهروندی، با تغییرات جذاب گرافیکی و رویکرد خدمات محوری و کاربرمحوری در پایگاه اطلاع رسانی، خود امکان استفاده از خدمات ارائه شده از سوی این شرکت را برای شهروندان تسریع کرده است.

به گزارش تین نیوز، با توجه به اینکه اولین گام در ارتقای فرهنگ یک جامعه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشیدن به شهروندان است. لذا باید اطلاعات درست به مشتریان و کاربران کالا و مردم داد تا قدرت انتخاب جامعه - به عنوان بخشی از حقوق شهروندی- بالا رود. این حق مصرف‌کننده است که در جریان آزاد اطلاعات قرار گیرد.

در این زمینه و برای انجام این امر مهم، ارگان‌ها و نهادهای فعال در جامعه  با همکاری، تعاون و تعامل باید سعی کنند تا متناسب با شرایط و موقعیت اجتماعی و فردی، بهترین وسیله اطلاعاتی انتخاب و با کیفیت عالی در اختیار شهروندان قرار داده شود.

در حال حاضر از فناوری اطلاعات استفاده‌های مؤثری در زمینه‌های مختلف به خصوص احترام به حقوق شهروندی می‌شود. برای مثال اطلاعات مورد نیاز شهروندان در زمان کوتاه با صرف هزینه کم در اختیار آنها قرار می‌دهد.

کارشناسان معتقدند طراحی یک سایت خوب و کاربرمحور باعث می شود دسترسی آسان و ارتباط با مشتری به راحتی برقرار شود و مشتری یک اعتماد ویژه به موسسه و شرکت مذکور پیدا کند. اعتماد به معني داشتن ارزش مشترك، احساس امنيت و ارتباطات مناسب است.

در این رابطه شرکت قطارهای مسافری رجا به منظور افزایش سطح رفاه و رضایت‌مندی مسافران و احترام به حقوق شهروندی تسهیلاتی برای شهروندان فراهم کرده است.

این شرکت در جهت احترام به حقوق شهروندی و توسعه باز صنعت حمل و نقل ریلی کشور با تغییراتی در سایت خود خدمات ویژه ای برای کاربران و سهولت استفاده مشتریان برای تهیه بلیت در صفحه نخست سایت این شرکت ارایه کرده است تا افراد بدون کلیک های اضافی بتوانند با سرعت و سهولت بیشتر به خدمات موردنیاز دست یابند.

خدمات ویژه ارایه شده در صفحه نخست سایت رجا عبارتند از: موجودی بلیت، بلیت گروهی و چارتر، قطار زندگی، تخفیفات، سامانه هم قطار.

همچنین روش های تهیه بلیت، اطلاعات سفر،  معرفی قطارها و خدمات و امکان جستجوی بلیت از مبدا به مقصد و نیز اخبار و رویدادهای مربوط به این شرکت در صفحه اصلی سایت به چشم می خورد.

تصویر صفحه اصلی سایت شرکت رجا به نشانی www.raja.ir را در زیر مشاهده نمایید:

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.