| کد خبر: 50783 |

آخرین وضعیت خط آهن اصفهان - شیراز / پیگیری امور روسازی و تکمیل ایستگاه‌ها ادامه دارد

تین نیوز | مدیرکل ناحیه یک راه آهن شرکت ساخت وتوسعه زيربناهای حمل ونقل كشور با تأکید بر اینکه زیرسازی مسیر ریلی اصفهان- شیراز به پایان رسیده است گفت: پیگیری بخشی از امور روسازی و تکمیل چند ایستگاه‌ همچنان ادامه دارد.
 
به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی خطیبی درباره آخرین وضعیت راه‌آهن اصفهان - شیراز تأکید کرد: کار زیرسازی راه‌آهن اصفهان-شیراز که مدت زیادی است به پایان رسیده اما این خط آهن فعال٬ فقط اعتباری برای تکمیل عملیات‌های حاشیه‌ای نیاز دارد.
 
مدیرکل ناحیه یک راه آهن شرکت ساخت و توسعه زيربناهای حمل ونقل كشور ادامه داد: در این خط ریلی کار تکمیل چند ایستگاه نیمه تمام مانده که باید تمام شود که به طور معمول این امور در فازهای بعدی تکمیل خط آهن اجرایی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه خط آهن اصفهان- شیراز مانند سایر پروژه‌های دیگر ابتدا راه‌اندازی شده است و سپس کارهای تکمیلی آن در حال انجام است٬ افزود: در حال حاضر امور اجرایی این پروژه زیر نظر شرکت ساخت و توسعه زيربناهای حمل ونقل كشور قرار دارد و تکمیلش نیازمند اعتبارات بیشتری است.
 
خطیبی با یادآوری اینکه خط آهن اصفهان- شیراز هم وضعیتی مشابه راه آهن کرمان- زاهدان دارد٬اظهار کرد: کار زیرسازی این پروژه به طور کامل به اتمام رسیده است و فقط برخی امور روسازی و تکمیلی دیگر باقی است که دستگاه‌های دیگر با همکاری شرکت ساخت در حال پیگیری آن هستند.
 
وی درباره زمان بهره‌برداری کامل این پروژه و تحویل آن به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: زمان بهره‌برداری کامل این پروژه بستگی به تزریق اعتبارات و زمان تخصیص آن دارد چنانکه اگر این اعتبارات تا امروز به موقع تزریق می‌شد راه آهن اصفهان-شیراز به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.