| کد خبر: 50249 |

آغاز مطالعات اتصال آزادراه همت - کرج به محور چالوس

تملک اراضی سبب طولانی شدن احداثآزادراه همت - کرج شد

تین نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید امروز صبح خود از آزادراه همت-کرج گفت: قطعه اول این آزادراه در دست بهره برداری، قطعه دوم در دست اجرا و مطالعات طرح اتصال قطعه سوم این آزادراه به محورچالوس در امتداد کمربندی شمالی شهر کرج در دستور کار است.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد در بازدید از پروژه آزادراه همت-کرج از نزدیک در روند جریان کار قرار گرفت و دستوراتی را برای تسریع در عملیات اجرایی این مسیر صادر کرد.
 
وی در حاشیه این بازدید یادآور شد: قطعه اول این آزادراه حدفاصل انتهای منطقه 22 شهرداری تهران تا منطقه گرمدره به طول پنج کیلومتر تکمیل شده و با اتصال به آزادراه تهران-کرج در حال بهره برداری است.
 
نورزاد افزود: قطعه دوم این آزادراه نیز از محدوده گرمدره تا شهرک جهان نمای شهر کرج در دست احداث است که پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصد دارد.
 
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه مشکلات ناشی از طولانی شدن تملک املاک واقع در طرح مسیر مصوب را سبب تمایل سرمایه گذار برای اتصال قطعه سوم این آزادراه به جاده چالوس با بهره گیری از اراضی دولتی عنوان کرد و گفت: این مسئله سبب کاهش زمان تملک و افزایش سرعت احداث آزادراه می شود که بر همین اساس مطالعه طرح اتصال این مسیر به محور چالوس درامتداد کمربندی شمالی شهر کرج در دستور کار قرار گرفت.
 
وی همچنین از تصویب و ابلاغ نقشه های اجرایی 1600 متر اول این قطعه برای تسریع در بازگشایی جبهه کاری خبر داد و اضافه کرد: برای آزادسازی مسیر این قطعه به مبلغی معادل 100میلیارد تومان نیاز است.
 
نورزاد تکمیل کریدور بین المللی شرق-غرب، روان سازی و کاهش ترافیکی روزانه محور تهران-کرج به میزان 40 درصد، کاهش 30 دقیقه ای زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، کاهش بار ترافیکی درون شهری کرج با اتصال محور جدید به جاده چالوس و کلاک در دو مسیر رفت و برگشت و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات را از جمله مزایای تکمیل و احداث آزادراه همت -کرج بیان کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.