| کد خبر: 47232 |

تصادفات جاده ای در استان کردستان ۱۴ درصد کاهش یافت

تین نیوز | رئیس پلیس راه کردستان از کاهش ۱۴ درصدی تصادفات جاده ای ایام تعطیلات سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
 
رمضان نادری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان با اشاره به وضعیت تردد در جاده های استان و همچنین شمار حوادث روی داده طی چند روز اخیر گفت: خوشبختانه امسال وضعیت به مراتب بهتر و امیدوارکننده تری در خصوص کاهش تصادفات رانندگی در استان داریم.
 
وی با اشاره به تردد روان در جاده های استان کردستان طی یک هفته اخیر یادآور شد: خوشبختانه در طول هفت روز گذشته و با وجود افزایش تردد خوردو در جاده ها و همچنین ورود مسافران نوروزی به استان مشکل خاصی بوجود نیامده است.
 
وی با اشاره به کاهش تصادفات جاده ای در استان کردستان طی هفت روز اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: در طول هفت روز گذشته میزان تصادفات جرحی نسبت به پارسال ۱۴ درصد کاهش پیدا کرده است و تصادفات فوتی نیز با سال گذشته تقریبا برابر بوده است.
 
رئیس پلیس راه استان به میزان عبور و مرور در جاده های استان کردستان اشاره کرد و افزود: بر اساس آمارهای بررسی شده بیشترین میزان تردد در استان کردستان  مربوط به محورهای سقز - دیواندره، سقز - بانه، سنندج - کرمانشاه و سنندج - همدان بوده است ولی میزان تردد در سایر جاده های استان نیز با افزایش همراه بوده است.
 
وی بیان کرد: طرح نوروزی پلیس راه کردستان از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۳ آغاز شده است و این طرح تا پایان ایام تعطیلات سال ۹۴ به صورت شبانه روزی ادامه دارد تا خدمت رسانی مناسبی به مردم به ویژه مسافران و مهمانان نوروزی ارائه شود.
 
نادری عنوان کرد: برای اجرایی کردن طرح نوروزی پلیس راه استان کردستان  ۹۶ تیم فعالیت دارند که ۸۰ تیم آن بصورت محسوس و نامحسوس و ۱۶ تیم نیز به شکل مشترک میان پلیس راه و انتطامی مشارکت دارند.
 
 وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: انتظار می رود که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین با جلب همکاری و همراهی مردم تا پایان تعطیلات همچنان شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات باشیم و مشکل خاصی بوجود نیاید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.