| کد خبر: 45322 |

افزایش ۵ درصدی ظرفیت راه‌آهن در ایام نوروز

تین نیوز | علی خدایی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای کشیک‌های نوروزی راه‌آهن اظهار داشت: بلیت‌های راه‌آهن طی روزهای چهارم تا ششم بهمن ماه پیش فروش شده است.
 علی خدایی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای کشیک‌های نوروزی راه‌آهن اظهار داشت: بلیت‌های راه‌آهن طی روزهای چهارم تا ششم بهمن ماه پیش فروش شده است.
 
وی از افزایش 5 درصدی ظرفیت راه‌آهن در ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: این افزایش با فراخوان تجهیزات و نیروهای فعال محقق شده است.
 
مدیر کل راه‌آهن شمال غرب کشور با تاکید بر آمادگی راه‌آهن برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تصریح کرد: همه ایستگاه‌های موجود در محدوده راه‌آهن شمال غرب کشور برای این امر آماده شده‌اند.
 
وی تعداد قطارهای فعال در محدوده شمال غرب کشور را 27 رام قطار عنوان کرد و گفت: 9 رام قطار از این مجموع مربوط به حوزه آذربایجان است.
 
همچنین مدیر کل هواشناسی استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه بارش‌ها دیگر جزو حوادث غیر مترقبه محسوب نمی‌شوند، گفت: تجربیات و تجهیزات موجود همواره می‌توانند به پیش‌بینی وضعیت جوی چند روز آینده کمک کرده و در پیشگیری از وقوع حوادث کمک کنند.
 
احد یاغموری با بیان اینکه وضعیت جوی فعلی نمی‌تواند موید آرام بودن وضعیت جوی ایام نوروز باشد، تاکید کرد: سال‌های گذشته استان شاهد وقوع یخبندان شدید در ایام نوروز بود به طوری که تشت‌های ماهی‌های قرمز در داخل شهرها هم یخ زده بود.
 
وی از فعالیت هشت خط تلفن برای پاسخ دهی به مخاطبان در مورد وضعیت جوی در اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد و افزود: این خط‌های تلفن روزانه پاسخگوی 6 تا 7 هزار نفر است.
 
مدیر کل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر وجود تجهیزات لازم برای پیش‌بینی وضعیت جوی در این اداره کل بیان داشت: این پیش‌بینی در صورتی به کار می‌آید که به مخاطبان اطلاع رسانی شود.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.