| کد خبر: 45278 |

برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی در فرودگاه اهواز

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی در مسیر اهواز دبی و بالعکس از 23 اسفندماه در فرودگاه اهواز خبر داد.
 
محمدسعید شرفی اظهار کرد: پیش از این پروازهای شرکت هواپیمایی ترک کیش ایرلاین در مسیر اهواز استامبول و بالعکس در باند فرودگاه اهواز محقق و برقرار شده بود.
 
وی افزود: شرکت هواپیمایی فلای دبی با داشتن 44 فروند هواپیما با برد متوسط در هفته‌ سه پرواز را در مسیر اهواز به دبی و بالعکس انجام خواهد داد که با برقراری این پروازها، خوزستان به صورت غیرمستقیم به 90 نقطه دنیا متصل خواهد شد.
 
شرفی به برنامه‌های آینده اداره‌کل فرودگاه‌های خوزستان اشاره و خاطرنشان‌ کرد: قصد داریم تا سال 2018 میلادی با پنج شرکت خارجی و بین‌المللی بر اساس استانداردهای جهانی همکاری کنیم تا تاثیرات شگرفی را بر ایجاد اشتغال، گسترش فرصت‌های گردشگری و فرصت‌های اقتصادی استان شاهد باشیم برای دستیابی به این اهداف باید سطح کیفیت خدمات فرودگاه اهواز را افزایش داد.
 
بنا بر اعلام اداره کل فرودگاه‌های خوزستان تیم بازدیدکننده شرکت هواپیمایی فلای دبی از اداره هواشناسی، برج مراقبت پرواز، ایرساید فرودگاه، ایمنی زمینی و آتش‌نشانی، ترمینال تشریفات اختصاصی (cip) و ترمینال پروازهای خارجی در دست احداث فرودگاه اهواز بازدید کرده و در نهایت این تیم با اعلام رضایت از وضعیت فرودگاه، اولین پرواز خود را در مسیر اهواز به دبی از 23 اسفند ماه آغاز خواهد کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اهوازی 0 0

    این آقا هم مثل دولت قبلیا همش دوست داره صدر اخبارباشه، این موضوع امری عادیه که البته منافعش فقط گیر کشورهای صاحب ایرلاین میاد، میشه سودش رو جز فرار دلاروسرمایه وصادرات توریسم وتوسعه این صنعت درکشورهای عربی دونست، اینهمه تبلیغ خبری برای فرارسرمایه ها چرا؟

  • هومن 0 0

    اقای شرفی هنوز ردپای شما در قتل شبه عمد آنتونف در مقام مسئول بخش حقوقی سازمان هواپینایی کشوری پاک نشده و به اتفاق دوستان و هم تیمی ها مردم منتظر رای دادگاه در خصوص شما حقوق دان محترم و آقای مرتضی … مشاور حقوقی سازمان خواهند بود. فشار شما و دوستان در خصوص تمدید مجوز AOC شرکت سپاهان و هواپیمای انتونف بی پاسخ نخواهد ماند. فرار شما به اهواز اسباب فراموش شدن رفتار شما نخواهد بود.

  • 0 0

    متاسفانه آقا یا خانم اهوازی فراموش کردن که یکی از مهمترین مبادی ورود گردشگران به یک شهر فرودگاه است و هر گردشگر خارجی هم حداقل ۵ شغل ایجاد می نماید و می تواند ارز وارد کشور کند. در ضمن هدف از ساخت فرودگاه مگر استفاده ی شرکت های هواپیمایی داخلی است. در این صورت کشورهای دنیا با این نقطه نظر باید فرودگاه های خود را به این دلیل تعطیل کنند