| کد خبر: 41425 |

برخورد تانکر ۳۲ هزار لیتری بنزین با گاردریل‌های اتوبان شهید باقری

تین نیوز | سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد تانکر ۳۲ هزار لیتری بنزین با گاردریل‌های اتوبان شهید باقری خبر داد.
 
سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 17:28 شب گذشته برخورد خودرو با گاردیل در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید باقری،‌ بعد از پل بابایی به سامانه 125 اعلام و 3 ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد.
 
وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک تانکر 32 هزار لیتری بنزین هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و با گاردریل‌های اطراف بزرگراه برخورد کرده است. در حالی که این خودرو تعدادی از گاردریل‌ها را شکسته و بخشی از آن در جوی آب فرو رفته بود اما خوشبختانه نشت بنزین نداشت.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه راننده خودرو دچار آسیب شده بود، تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها راننده را به عوامل اورژانس تحویل دادند،‌ بنزین را با تانکر دیگری تزریق کردند و بعد از بازگرداندن خودرو به حالت اولیه محل حادثه را ایمن‌سازی کردند. این حادثه در ساعت 23:22 به پایان رسید.
 
وی در ادامه به وقوع حادثه دیگری اشاره کرد و گفت: ساعت 19:37 شب گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در بزرگراه آزادگان، محله مرتضی گرد به سامانه 125 اعلام و 3 ایستگاه به همراه نردبان و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: همه واحدهای یک ساختمان 4 طبقه به کارگاه تبدیل شده بود. در طبقه سوم کارگاه تشک‌دوزی و ساخت تخت وجود داشت که مملو از مواد قابل اشتعال بود. طبقه چهارم نیز انبار ابر و اسفنج و آتش در حال سرایت به آن بود.
 
وی افزود: دود زیادی از این حریق متساعد می‌شد و یک کارگر در ساختمان گرفتار بود. آتش‌نشان‌ها با آغاز عملیات خود کارگر 35 ساله ایرانی که در حال بیهوش شدن بود نجات  و تحویل عوامل اورژانس دادند. گروه‌های دیگر نیز  آتش به اطفای حریق پرداختند. این عملیات پس از لکه‌گیر در ساعت 21:17 به پایان رسید.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.