| کد خبر: 38374 |

قزوین رتبه نخست کاهش تلفات جاده‌ای را کسب کرد

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: تعامل و همکاری بسیار مناسب راه و شهرسازی با فرمانده انتظامی استان قزوین سبب شده تا استان قزوین برای سومین سال پیاپی جایگاه نخست در کاهش تلفات کشور را به دست آورد.
 
حامد مانی‌فر در نشست مشترک با فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، با اشاره به لزوم تعامل مشترک و دو طرفه اداره‌کل راه وشهرسازی قزوین و فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی بیشترین همکاری را با فرماندهی نیروی انتظامی در مورد راه‌ها و جاده‌های استان دارد از این رو تعامل مشترک این دستگاه‌ها می‌تواند بسیار از آسیب‌های جاده‌ایی را کاهش دهد.
 
وی با اشاره به رتبه استان قزوین در کاهش تلفات جاده‌ایی افزود: تعامل و همکاری بسیار مناسب راه و شهرسازی با فرمانده انتظامی استان قزوین سبب شده تا استان قزوین برای سومین سال پیاپی جایگاه نخست در کاهش تلفات کشور را به دست آورد که این امر بدون تعامل و همکاری این دو دستگاه دست نیافتنی بود.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: راه وشهرسازی از جمله اداراتی است که در ارتباط نزدیک با مردم قرار دارد از این رو دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه راه و شهرسازی باید تعامل بیشتری با این راه و شهرسازی داشته باشند تا بتوان به جامعه و مردم به صورت مناسب خدمت رسانی کرد.
 
وی با اشاره به خدماتی که اداره کل راه وشهرسازی به جامعه ارائه می‌هد، بیان کرد: از جمله وظایف اداره راه وشهر سازی در راستای حفظ حقوق شهروندی می‌توان به تامین مسکن برای اقشار ضعیف جامعه از طریق مسکن مهر و واگذاری زمین‌های دولتی برای ساخت خدمات عمومی اشاره کرد.
 
مانی فر با اشاره به این نکته که حفظ ایمینی جاده‌ها از الویت‌های راه و شهرسازی است، تاکید کرد: اداره‌کل راه وشهرسازی علاوه بر فعالیت‌ها و حوزه‌های شهری در بهینه سازی و بهبود راه‌ها بیرون شهری نیز ماموریت‌هایی را برعهده دارد.
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راه‌ها خاطرنشان کرد: اداره راه و شهر سازی قزوین به منظور ارتقای سطح ایمنی جاده‌های استان قزوین و محور‌های ارتباطی به همراه مدیریت راهداری بازدید‌هایی را به منظور آسیب شناسی صورت داده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان این نکته که راه و شهرسازی به نظرات کارشناسانه پلیس راه و سازمان‌های مرتبط با راه را نیاز دارد، گفت: در نظر داریم تا با امضای تفاهم‌نامه‌ایی بین پلیس راه و سازمان امداد نجات با محوریت آموزش و آسیب‌شناسی تعامل بین دستگاه‌ها را افزایش دهیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.