| کد خبر: 38367 |

رفع ترافیک مناطق شمال و شمال شرق پایتخت با احداثادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی

تین نیوز |  با احداث ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بخش مهمی از مشکلات ترافیکی مناطق شمال و شمال شرق پایتخت حل می شود.
 
عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران به همراه تنی چند از معاونان شهردار و جمعی از مدیران ارشد شهرداری، از پروژه ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع های بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی بازدید به عمل آورد.
 
به گزارش تین نیوز از  پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در پایان این بازدید میدانی که 2 ساعت به طول انجامید، در نشست مربوط به ارائه گزارش پروژه، دکتر شریفی ضمن پراهمّیت خواندن طرح مذکور گفت: در بخش شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، وقتی به خیابان صنایع می رسیم شاهد ترافیک جدی در این محدوده هستیم و البته راه مستقیم به بزرگراه ارتش هم بسته است. با این اوصاف چون شبکه بزرگراهی در محدوده مورد نظر کامل نیست، گره های ترافیکی بروز می کند و بزرگراه شهید صیاد شیرازی نیز نمی تواند نقش حداکثری خود را ایفاء نماید.

امّا ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت بزرگراه ارتش و احداث تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراههای امام علی(ع)و شهید صیاد شیرازی باعث خواهد شد مشکلات ترافیکی مناطق شمال و شمال شرق پایتخت تا حدود زیادی حل شود و کارکرد بزرگراههای مورد اشاره نیز افزایش یابد. البته در این راه باید حداکثر سعی و تلاش ممکن صورت پذیرد تا با طراحی های مناسب، کمترین جابجایی تأسیسات شهری انجام می پذیرد و هزینه های طرح تا حّد مقدورکاهش یابد.


گفتنی است در این بازدید دکتر مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی و مهندس مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهردار تهران به اتفاق جمعی از مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک و همچنین دست اندرکاران پروژه یاد شده دکتر شریفی را همراهی می کردند.








خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.