| کد خبر: 38356 |

در ۹ ماه امسال صورت گرفت

جابه‌جایی بیش از ۱۸ هزار مسافر از فرودگاه سبزوار

تین نیوز | رئیس فرودگاه سبزوار از جابه‌جایی 18 هزار و 732 مسافر از فرودگاه این شهرستان خبر داد.
 
علی همتی با اشاره به اینکه در 9 ماه امسال 18 هزار و 732 مسافر از طریق فرودگاه سبزوار جابه‌جا شده‌اند، اظهار داشت: در این مدت بیش از 248 پرواز و تردد هوایی از فرودگاه سبزوار صورت گرفته است.
 
رئیس فرودگاه سبزوار افزود: بیش از 126 تُن بار مسافر و متفرقه نیز در این مدت از طریق پروازهای فرودگاه سبزوار جابه‌جا شده است.
 
همتی با اشاره به اینکه میزان جابه‌جایی مسافر از طریق فرودگاه سبزوار در مقایسه با سال گذشته رشد محسوسی نداشته است، افزود: به صورت میانگین میزان جابه‌جایی مسافر در آبان ماه امسال رشد 2 درصدی داشته است.
 
وی با بیان اینکه فرودگاه شهرستان در هفته دارای چهار پرواز رفت و برگشت است، گفت: با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده امیدواریم با مساعدت شرکت‌های هواپیمایی تعداد پروازها افزایش یابد.
 
رئیس فرودگاه سبزوار با تاکید بر اینکه فرودگاه یکی از شاخصه‌های توسعه در هر منطقه‌ای است، یادآور شد: وجود فرودگاه در شهرستان سبزوار و به نوعی در غرب استان خراسان رضوی می‌تواند در توسعه و رشد استان تاثیر زیادی داشته باشد.
 
همتی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه سبزوار به صورت داخلی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از سال 91 به دلیل استقبال نکردن همشهریان سبزواری و دیگر شهرهای غرب استان از پروازهای عتبات عالیات این پروازها دیگر از این فرودگاه صورت نمی‌گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مزینان علیا نرسیده به سفلی 0 0

    آقای راننده همینجه ور ته مان کن!! این درخواست پیاده شدن مسافر در سبزوار است که راننده را مطلع می سازد مسافر قرار است پیاده شود جناب همتی ارائه این آمار ها قطعا باعثارتقای فرودگاه و شما نمی شود پتانسیل مسافر هوائی سبزوار همانند پرواز عتبات عالیات است که تعطیل شد البته فرودگاه سبزوار Alternate فرودگاه مشهد برای پرواز های عتبات و… است که منافع سرشارش!!!!! عاید برخی در فرودگاه مشهد می گردد و بهره مردم خوب سبزوار همان ماشین است و نحوه پیاده شدن آنها؟؟؟؟ واقعیت این است که شما از پس اجاره دادن یک پارکینگ ۲۵۰۰ متری به سرمایه گذار برنیامدید حالا دنبال افزایش بار و مسافر هستید!!!! این فرودگاه هم فقط برای شرکت فرودگاه ها هزینه است و برای فرودگاه مشهد درآمد!!!!