| کد خبر: 38311 |

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی ترمینال جدید فرودگاه بجنورد

تین نیوز |  مدیر فرودگاه خراسان شمالی گفت: همزمان با اختصاص اعتبار مورد نیاز، پرونده ساخت ترمینال جدید فرودگاه بجنورد نیز بسته خواهد شد.

به گزارش تین نیوز از شركت فرودگاه‌های كشور محمود امانی  با بیان اینكه فرودگاه بجنورد نیازمند دریافت اعتبار برای پروژه‌های در دست اجرای است، گفت: اختصاص بودجه از محل اعتبارات استانی جزء اولویت‌ها و برنامه‌های ما به شمار می‌رود، بنابراین طی مذاكراتی كه با استانداری و همچنین مجلس شورای اسلامی داشتیم موضوع اعتبار به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در پی این پیگیری‌ها به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم كه امیدواریم به زودی محقق شود.
امانی عنوان كرد: همزمان با اختصاص اعتبار مورد نیاز، پرونده ساخت ترمینال جدید فرودگاه بجنورد نیز بسته خواهد شد.

مدیر فرودگاه بجنورد ادامه داد: گفت: در حال حاضر مهم‌ترین پروژه در دست اجرای فرودگاه توسعه و بهسازی سطوح پروازی و ساخت ترمینال جدید است كه هم اكنون با 75 درصد پیشرفت فیزیكی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود با اختصاص بودجه به‌زودی تكمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد؛ مساحت ترمینال جدید فرودگاه چهار هزار و 600 متر مترمربع است كه به پروازهای داخلی و خارجی اختصاص دارد.

در خصوص برقراری پرواز جدید در فرودگاه بجنورد گفت: مذاكراتی با سازمان هواپیمایی كشوری مبنی بر برقراری پرواز هواپیمایی اترك در این فرودگاه شده كه منتظر هستیم تا سازمان موافقت شركت هواپیمایی اترك را كسب كند.

وی در خصوص برقراری پرواز جدید در فرودگاه بجنورد گفت: مذاكراتی با سازمان هواپیمایی كشوری مبنی بر برقراری پرواز هواپیمایی اترك در این فرودگاه شده كه منتظر هستیم تا سازمان موافقت شركت هواپیمایی اترك را كسب كند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سازمانی 0 0

    جناب امانی اینقدر این پیمانکار و… لفتش دادند که سرما تا مغز استخوان بجنورد نفوذ کرد و این ۲۵ درصد باقیمانده رفت برای فصل گرما!!!!! چون قیر و قیف آماده نبود!!!! بعد هم مگر شرکت اترک متعلق به بجنورد نیست پس چرا شرکتی با دو فروند هواپیمای A۳۲۰ باید مجوز بگیرد بیاید بجنورد کاشکی می فرمودید زور هیچ کس حتی نمایندگان مجلس به شرکت اترک نمی رسد متوسل شدید به امام زاده ای که کور می کند ولی شفا نمی دهد!!!!!