| کد خبر: 38286 |

دومین جلسه مشترک کارگروه مخاطرات زلزله و حمل و نقل برگزار شد

تین نیوز | دومین جلسه مشترک کارگروه مخاطرات زلزله و حمل و نقل به دبیری اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، هوشنگ عشایری در خصوص برنامه های این کارگروه اظهار داشت: طرح جامعی که توسط دانشگاه شیراز در دست اجراست باید با رویکرد مدیریت بحران طراحی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از اعضای کارگروه خواست تا قبل از تشکیل جلسه آینده نظرات کارشناسی خود را در خصوص طرح جامعی که توسط دانشگاه شیراز در دست طراحی است به دبیرخانه کارگروه ارسال نمایند.

 فیاض پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نیز از اثرگذاری هر دو کارگروه سخن گفت و اضافه کرد: کارگروه حمل و نقل و کارگروه مخاطرات زلزله دو کارگروهی هستند که ارتباط مستقیم با زلزله در کشور و استان دارند و با سابقه ای که در خصوص زلزله در جای جای استان شاهد بودیم کار این کارگروه و دقت نظر در پیشگیری و آمادگی در هنگام حادثه و زلزله مورد اهمیت خواهد بود.

عشایری در ادامه جلسه از قرارداد مشترک راه و شهرسازی و شهرداری شیراز به نمایندگی کارگروه مخاطرات زلزله با مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی با عنوان مطالعات ریز پهنه بندی ژئوتکنیک لرزه ای شهر شیراز خبر داد و توضیحاتی در این خصوص مطرح و تصمیماتی توسط اعضا اتخاذ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در پایان از مصوبات جلسه سخن گفت و اظهار داشت اولین مصوبه تفکیک جلسات کارگروه ها می باشد و مصوبه بعدی در جلسه آینده کارگروه حمل و نقل و شریان های حیاتی که ماه دیگر برگزار خواهد شد طرح جامع حمل و نقل توسط دانشگاه شیراز با رویکرد بحران داده شود.
شایان ذکر است مصوبات دیگری نیز در این جلسه مطرح شد که اعضاء کارگروه ملزم به اجرای آن مصوبات می باشند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.