| کد خبر: 38197 |

مخالفت سازمان زمین و مسکن با طولانی‌تر شدن اقساط مسکن ویژه

تین نیوز | قائم مقام مجری طرح پروژه مسکن ویژه تهرانسر از مخالفت سازمان ملی زمین و مسکن با طولانی تر شدن پرداخت اقساط متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر خبر داد.
 
یاسر لک درباره بررسی درخواست متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر مبنی بر افزایش مدت بازپرداخت اقساط اظهار کرد: در همین رابطه جلسه‌ای با حضور مسوولان سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد اما سازمان ملی زمین و مسکن با این موضوع مخالفت کرد و قرار نیست مدت بازپرداخت اقساط افزایش یابد و طبق همان 10 سال خواهد بود و این موضوع از دستور کار خارج شده است.
 
قائم مقام مجری طرح پروژه مسکن ویژه تهرانسر افزود: با مساعدت مسوولان سازمان ملی زمین و مسکن با دو ماه تنفس برای آغاز پرداخت اقساط موافقت شد و متقاضیان پس از تحویل گرفتن واحدهای خود از دو ماه بعد از آن می بایست پرداخت اقساط را آغاز کنند.
 
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که قرارداد نهایی متقاضیان چه زمانی تحویل آن ها خواهد شد گفت: تحویل ‌قرارداد نهایی تمامی متقاضیان از دو سه روز آینده آغاز می شود و از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد تا در هر روز کاری حدود 50 نفر از متقاضیان برای امضا و دریافت قراردادهای نهایی خود مراجعه کنند.
 
لک درباره وضعیت تحویل 530 واحد آماده شده گفت: فاز یک در حال نصب کنتورهای برق و گاز قرار دارد که تا 10 روز آینده تمام می‌شود فکر می کنم از حدود 10 روز آینده به مرور تحویل واحدها به متقاضیان آغاز شود.
 
قائم مقام مجری طرح پروژه مسکن ویژه تهرانسر با بیان این‌که تحویل واحدها براساس برنامه ریزی انجام شده خواهد بود گفت: واحدهای موعد زمستان را تا پایان اسفند تحویل متقاضیان خواهیم داد همچنین برای بهار و تابستان سال آینده نیز مشکل خاصی در جهت تحویل واحدها نداریم و براساس قول داده شده این موضوع انجام خواهد شد.
 
وی با بیان این‌که پیمانکاران با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند گفت: حدود 2000 نفر در این پروژه به کار فعالند تا بتوانیم واحدها را سر موعد تحویل متقاضیان دهیم.
 
این درحالی است که متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر به صورت جدی خواهان طولانی تر شدن اقساط واحدهای خود هستند تا بتوانند از عهده پرداخت آن بربیایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.