| کد خبر: 37489 |

◄ تکمیل 3 قطعه راهسازی خراسان شمالی به اعتبار نیاز دارد

مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: سه قطعه پروژه راهسازی بزرگراهی بهشهر-قوچان در این استان در اولویت بهره برداری و افتتاح است که تکمیل آن ۵۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تین نیوز

مصطفی وثوقی درباره وضعیت اجرای سه قطعه در محور بزرگراهی استان اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح غربی کنارگذر شمالی بجنورد ۹۵ درصد پیشرفت دارد که تکمیل آن سه میلیارد تومان نیاز دارد، این پروژه حدود سه کیلومتر طول دارد. 

به گزارش تین نیوز،  مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: پروژه احداث باند دوم چمن بید – کریک در حد فاصل چمن بید به جوزک به طول ۹ کیلومتر، ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن ۳۰ میلیارد تومان نیاز دارد. 

وی خاطرنشان کرد: پروژه عملیات تکمیل زیرگذرهای باقیمانده شیروان – فاروج شامل تکمیل ۲ دستگاه زیرگذر مایوان و دوین است که با احتساب رمپ های طرفین ۱۰ درصد پیشرفت دارد و برای تکمیل آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی درباره اجرای طرح بزرگراه بهشهر-قوچان گفت: مطالبات پیمانکاران طرح بهشهر - قوچان در محدوده استان خراسان شمالی بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان است، اعتبار مصوب کل طرح در سال جاری  ۱۲۰ میلیارد تومان است و در صورتی که تخصیص اعتبارات مطابق سال گذشته ۶۰ درصد اعتبار مصوب باشد، تکمیل وبهره برداری از محدوده های فوق تا پایان سال جاری امکان پذیر نخواهد بود.

مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: تحقق این امر مستلزم تخصیص کامل و به موقع اعتبارات است.  

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند. 

پروژه بجنورد-جنگل گلستان بخشی از بزرگراه بهشهر – گرگان – آزادشهر – بجنورد – قوچان است که برای این پروژه بزرگ است. 

 استان خراسان شمالی حدود ۶ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود چهار هزار و ۶۵۲ کیلومتر آن راه روستایی و مابقی را راه های اصلی است که حدود ۱۸۵ کیلومتر آن را بزرگراه تشکیل می دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناصرغلامی هوجقان 0 0

    با سلام وخسته نباشیدمطالب عالی ومفیدباتشکر

  • ناصرغلامی هوجقان 0 0

    با سلام وخسته نباشی من توشهروندخبرنگاری صداوسیما صاحب دوخبرهستم چطورمیتوانم خبرنگارافتخاری شوم