| کد خبر: 34538 |

فعالان برگزیده بخش حمل و نقل جاده ای لرستان تجلیل شدند

تین نیوز | در مراسمی به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل از فعالان برگزیده حوزه حمل و نقل جاده ای لرستان تجلیل شد.
 
در مراسمی به مناسبت ۲۶ آذرماه روز ملی سپاس از فعالان صنعت حمل و نقل با حضور مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان و رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان لرستان از فعالان برگزیده بخش حمل و نقل جاده ای لرستان تجلیل شد.
 
مسئول کانون رانندگان وسایل نقلیه سنگین استان لرستان در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: رانندگان و فعالان حمل و نقل جاده ای در دوران دفاع مقدس در زمینه انتقال و جابجایی رزمندگان و حمل سلاح و مهمات فعالیتهای درخشانی داشته اند.
 
نصیرزاده با بیان اینکه بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز فعالان این حوزه در سنگر خدمت رسانی به مردم فعال بوده اند بیان داشت: زحمت کشان حوزه حمل و نقل در صحنه های مختلف و در حوادث و بحران هایی مانند سیل و زلزله شایستگی و توانمندی های خود را به اثبات رسانده اند.
 
فریدون کاوه رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: ۲۶ آذرماه رو حمل و نقل فرصت مناسبی برای بازبینی عملکرد سالانه بخش حمل و نقل جاده ای لرستان است.
 
وی با تاکید بر لزوم شناسایی و تقویت ظرفیت های موجود در این حوزه یادآور شد: بخش حمل و نقل کالای استان نیازمند ابزارهایی برای معرفی قابلیت ها و انعکاس عملکرد شاغلان این بخش است.
 
بنابر این گزارش در پایان این مراسم از سرگرد حسین نجفی فرمانده پاسگاه پلیس راه الیگودرز - اصفهان، سروان مراد علی ساکی و سروان عبدالرضا خورشیدوند از نیروهای این پاسگاه پلیس راه تجلیل به عمل آمد.
 
همچنین فیروز فرج الهی مدیرعامل شرکت مسافربری شماره ۱۵ خرم آباد و غلامعباس ترابی از تعاونی کمپرسی داران الیگودرز مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
علی حسن سلیمانی، مهران فتحی، غلامرضا مهراب نژاد و علی جعفر سپهوند در بخش حمل و نقل کالا نیز به عنوان رانندگان برتر معرفی شدند.
 
خدا رحم طولابی راننده مینی بوس، مهدی نادری نسب راننده اتوبوس و سید محمد حاتمی میربگ راننده سواری کرایه برون شهری نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
در این مراسم همچنین از شهرام ملکی مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان به خاطر فعالیتهای انجام شده در زمینه ارتقای وضعیت جاده های استان تقدیر به عمل آمد.
 
میلاد شمس الدینی از جمعیت طرفداران ایمنی راههای شعبه استان لرستان نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.