| کد خبر: 34536 |

تشریح برنامه های راه و شهرسازی خوزستان در هفته حمل و نقل

تین نیوز |  معاون راهداری راه و شهرسازی خوزستان برنامه های این اداره كل در هفته حمل و نقل را تشریح كرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان خوزستان، جهانبخش امانی توضیح داد: برنامه های هفته حمل و نقل ازامروز 26آذر با غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره) و شهدائ گرانقدرآغاز شده است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در روز پنج شنبه نیز ازجمله برنامه های هفته حمل و نقل است.
امانی ادامه داد: در روز جمعه نیز راهداران استان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بصورت یكپارچه و هماهنگ در سراسر استان حضور می یابند.

وی اظهار داشت: در روز شنبه هفته آینده نیز كاركنان راه و شهرسازی و راهداران در اقدام حسنه اهدای خون به نیازمندان شركت می كنند.

معاون راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان خوزستان همچنین به روز ایمنی راه ها و كودكان در این هفته اشاره كرد و گفت: آیین ویژه این روز با حضور در مدارس شهرستان ها و توزیع پكیج های آموزشی ویژه كودكان برگزار می شود.

وی در عین حال ادامه داد: رژه ماشین آلات نیز در روز دوشنبه هفته آینده به مناسبت هفته حمل و نقل با حضور مدیران دستگاههای مرتبط انجام می شود.

امانی گفت: در این هفته همچنین جشنواره فرهنگی ورزشی راهدار در پنج رشته ورزشی با حضور كاركنان راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

وی در عین حال از نشست خبری مدیركل راه و شهرسازی و معاون راهداری در روز یكم دی خبر داد و گفت: در پایان هفته حمل و نقل همچنین از راهداران نمونه خوزستان تجلیل خواهد شد.

معاون راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان خوزستان افزود: دوره آموزشی كوتاه مدتی نیز ویژه راهداران و ایمنی در چارچوب افزایش ظریب ایمنی راه ها در هفته حمل و نقل برگزار می شود.

امانی همچنین از برپایی نمایشگاه "راهداری در گذر زمان" ویژه اقدام ها و عملكرد راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل خبر داد. برنامه های متنوع دیگری نیز به مناسبت این هفته تدارك دیده شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.