| کد خبر: 34524 |

پایانه های حمل و نقل بار و مسافر لرستان ساماندهی می شوند

تین نیوز | مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان از پیگیری برای ساماندهی پایانه های حمل و نقل بار و مسافر در استان خبر داد.
 
حسن رحمانی صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل استان لرستان در سخنانی با تاکید بر اهمیت توجه به بحث ایمن سازی محورهای استان لرستان اظهار داشت: اولویت نخست فعالیت ها در سطح جاده های استان باید بحث ایمنی باشد.
 
وی با بیان اینکه هدف نهایی دستگاههای فعال در حوزه حمل و نقل این است که ایمنی و سهولت تردد در جاده های استان را تامین کنند افزود: احداث پاسگاهها، مجتمع های خدماتی رفاهی، تعریض محورها، تشدید گشت های کنترلی پلیس و ... در این راستا از سوی دستگاههای متولی امر پیگیری می شود.
 
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به مبلمان جاده ای در استان بیان داشت: در این راستا احداث و تکمیل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و تقویت شبکه امداد جاده ای در دستور کار متولیان قرار دارد.
 
رحمانی با تاکید بر از بین بردن مناظر زشت در حاشیه جاده های استان گفت: در این راستا باید زیباسازی منظر کنار جاده ها مورد توجه قرار گیرد تا افرادی که از محورهای مواصلاتی استان عبور می کنند احساس زنده بودن محیط و فضای مسیر را داشته باشند.
 
وی احداث مجتمع های خدماتی، نصب تابلوهای مورد نیاز، کم کردن علائم غیرضروری، نظافت تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ... را از ضرورت ها برای زیباسازی و استاندارد سازی محورهای مواصلاتی استان دانست.
 
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان با تاکید بر لزوم پاکسازی حاشیه جاده های استان از نخاله و زباله یادآور شد: متاسفانه به دلیل کم توجهی های صورت گرفته برخی نقاط جاده ای استان زیبایی گذشته خود را از دست داده اند.
 
رحمانی در ادامه سخنان خود از پیگیری برای ساماندهی پایانه های حمل و نقل بار و مسافر در استان خبر داد و بیان داشت: در زمینه پایانه های شهر خرم آباد ضعف جدی وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه مشکلات مشابهی در پایانه های دیگر شهرستانهای استان نیز وجود دارد که باید رفع شود عنوان کرد: برای ساماندهی پایانه های خرم آباد با شهرداری تعامل و رایزنی هایی داشته ایم و استاندار لرستان نیز در این زمینه قول کمک داده اند.
 
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان با تاکید بر خروج پایانه های بار استان از وضعیت سنتی تصریح کرد: در این زمینه نیز جلساتی برگزار شده تا نظم بیشتری بر فعالیت این پایانه ها حاکم شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.