| کد خبر: 34500 |

پیام مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به مناسبت هفته آغاز حمل و نقل

صنعت حمل و نقل یکی ازمؤلفه های رشد و توسعه جوامع بشری است

تین نیوز | مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن 26 آذر ماه روز حمل ونقل رابه کلیه تلاشگران و دست اندرکاران عرصه حمل و نقل تبریک گفت. 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی استان مازندران، در متن این  پیام به نقل از  منوچهر تاتینا آمده است:« امروزه صنعت حمل و نقل به عنوان نیروی محرکه توسعه یکی از مؤلفه های اساسی رشد و توسعه همه جانبه جوامع بشری محسوب می شود؛ بدون شک رسیدن به جایگاه واقعی و تاثیر گذار این صنعت و برخورداری از مزیت های رقابتی و افزایش سهم در عرصه مبادلات اقتصادی مستلزم فراهم نمودن بسترها و زیرساخت های مورد نیاز  و بهره گیری از آخرین دستاوردها وتکنولوژی های نوین در حوزه حمل و نقل است.

 با توجه به جایگاه ویژه صنعت حمل و نقل دریایی در اقتصاد و تجارت بین المللی ضرورت ایجاب می کند تا با فراهم آوردن امکانات و تجهیزات مورد نیاز و  به سرانجام رسیدن کارهای عمرانی و سرمایه گذاری در دست اقدام در بنادر استان مازندران ،زنجیره ای مناسب از خدمات در حوزه دریایی و بندری را در راستای کمک به توسعه اقتصاد ملی و منطقه ای ارائه نماییم.

 26 آذر ماه یادآور ایثارگری ها و فداکاری های تلاشگران بی ادعای عرصه حمل ونقل کشور است که با لبیک سردادن به ندای پیرمراد و بنیانگذار کبیرجمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)برگ زرین دیگری به کتاب پرافتخار این کشور افزودند. 

 فرا رسیدن روز حمل و نقل را به تمامی دست اندر کاران صنعت حمل و نقل، بویژه آنان که در جهت شکوفایی ایرانِ اسلامی مسیرهای طولانی دریایی، جاده‌ای، ریلی و هوایی را با پشتکاری شگفت انگیز طی می‌کنند صمیمانه تبریک عرض نموده توفیقات روزافزون همگان را ازدرگاه ایزد منان مسألت دارم.»
   

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.