| کد خبر: 34309 |

بازخوانی◄ سه وعده جدید کشاورزیان / تجهیز تمام راه های شریانی کشور به دوربین ثبت تخلفات

تین نیوز | رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سه ماه گذشته ( از 27 شهریور تا 26 آذر) سه وعده است. فهرست جدیدترین وعده های داوود کشاورزیان در گزارش زیر آمده است:

1- تجهیز تمام راه های شریانی کشور به دوربین ثبت تخلفات در چند ماه آینده 
تین نیوز | چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه همکاری خوبی میان سازمان و پلیس راهور وجود دارد، گفت: در حال حاضر با تفاهم میان راهداری و راهور، 400 دوربین ثبت تخلف در جاده ها فعال هستند و طبق برنامه ریزی های انجام شده، در چند ماه آینده نیز تمام راه های شریانی کشور به دوربین ثبت تخلفات مجهز می شوند. 
داوود کشاورزیان در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت تایید شورای اقتصاد و اخذ مصوبه، پاسگاه های بتنی پیش ساخته پلیس به منظور تسریع و چابک سازی عملیات، خریداری و در جاده ها نصب خواهد شد.

2- راه اندازی دوربین‌های هوشمند در تمام جاده‌های کشور تا اواسط سال 1395
تین نیوز | شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ به نقل از ایسنا
معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای کار گذاشتن دوربین‌های هوشمند در تمام جاده‌های کشور تا اواسط سال 1395 خبر داد. 
داوود کشاورزیان اظهار کرد: با توجه به بالا‌بودن میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای در ایران از چند سال گذشته تلاش کرده‌ایم با استفاده از مکانیزم‌های جدید این روند را کاهش دهیم که یکی از آنها استفاده از دوربین‌های نظارتی هوشمند است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تا اواسط سال 1395 تمام شریان‌های اصلی کشور به این دوربین‌ها مجهز خواهند شد، اظهار کرد: امیدواریم این طرح نظارتی در کنار دیگر اقدامات سازمان راهداری به کاهش میزان تصادفات جاده‌ای منجر شود.

3- افزایش تعداد ترددشمار‌ها؛ از برنامه های سازمان راهداری در سال جاری
تین نیوز | شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ 
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: افزایش تعداد ترددشمار‌ها، نصب حفاظ‌های جانبی،‌ ساماندهی تابلوهای علائم ایمنی، توسعه دوربین‌های نظارت تصویری و افزایش تعداد ترددشمار‌ها و نصب حفاظ‌های جانبی از برنامه‌های امسال‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های گسترده‌ای در خصوص اصلاح روکش و بهسازی راه‌ها و رفع نقاط پر حادثه در محورهایی که از گذشته احداث شده‌ و نیازمند به روزرسانی مشخصات فنی هستند، در دستور کار سازمان راهداری قرار گرفته است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ اضافه کرد: اصلاح شیب شیروانی راه‌ها از اقدامات مؤثر در افزایش ایمنی و کاهش صدمات در ‌خواب‌آلودگی راننده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.