| کد خبر: 33865 |

شرکت هواپیمایی اترک اعتمادسازی کند / نظم در پروازها شرط حمایت استانداری

تین نیوز | معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با گلایه از لغو پرواز های شرکت هواپیمایی اترک در استان، گفت: این شرکت برای جذب مسافر باید اعتماد سازی کند.
 
محمد حسین علی نیا با اشاره به تعلیق های مکرر پروازهای شرکت هواپیمایی اترک افزود: متاسفانه مدیرعامل این شرکت مدعی شده است که نبود مسافر مورد نیاز این پرواز و خالی بودن صندلی های هواپیما، سبب تعلیق پروازهای این شرکت در مسیر بجنورد به تهران و بالعکس شده است.
 
وی اظهار داشت: به رغم مذاکرات مکرر با مدیران این شرکت به منظور منظم سازی پروازها در راستای جلب اعتماد مردم، متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.
 
علی نیا افزود: این شرکت مجوز تاسیس خود را با نام خراسان شمالی دریافت کرده و موظف است که پروازهای مسیر بجنورد به تهران و بالعکس را انجام دهد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از بهانه جویی های این شرکت انتقاد کرد و گفت: تا زمانی که پروازهای این شرکت به صورت منظم انجام نشود، استانداری خراسان شمالی هیچگونه حمایتی از پروازهای این شرکت نخواهد کرد.
 
وی تصریح کند: در صورت منظم شدن پروازهای اترک حداقل در فاصله یکماه، استانداری متعهد می شود هزینه کمبود مسافر در پروازهای این استان را تامین کند.
 
این دومین بار در طول سال جاری است که شرکت هواپیمایی اترک پروازهای خود را در مسیر بجنورد به تهران و بالعکس به حالت تعلیق در آورده و موجب نارضایتی مردم و پیگیری مسئولان ارشد استان شده است.
 
ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی نیز دو هفته گذشته در جلسه ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد با انتقاد از بهانه جویی های شرکت هواپیمایی اترک، خواستار پیگیری سریع و قاطعانه مسئولان ارشد استان در خصوص تعیین تکلیف پروازهای این شرکت شد.
 
بر اساس برنامه پروازی فرودگاه بین المللی بجنورد، هم اکنون روزهای شنبه هواپیمایی آسمان و روزهای دوشنبه و جمعه هواپیمایی ماهان و روزهای چهارشنبه هر هفته هواپیمایی آسمان و ماهان کار جابجایی مسافر از فرودگاه بجنورد به تهران و بالعکس را انجام می دهند.
 
قرار بود روزهای یکشنبه و سه شنبه کارجابجایی مسافر توسط شرکت هواپیمایی اترک انجام شود که با مسائل فوق پروازهای این شرکت همچنان به حالت تعلیق است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آبنبات فروش بجنوردی 0 0

    جناب علی نیا رحمت بر شیری که شما خوردید و خدا اموات شما را بیامرزد ما چقدر گفتیم این اترک خوان با پول استان سرپا شد بعد هزار ویک اما و اگر آورد که من که مرغ طلا می کنم براتون من برم بجنورد باز هم دود از کنده بلند می شود حاشا به کرم ATR شرکت آسمان و پیر خلبانان آن اما واقعیت این است که شهرستان کشش پرواز ایرباس را ندارد و نمایندگان محترمی که در مجلس این وزیر و وزیر قبلی را می پیچاندند تا پول برای گسترش فرودگاه بگیرند امروز با این واقعیت مواجه هستند غئله توسعه فرودگاه بجنورد عجیب و غریب است تا حدی که کوه بابا موسی را نیز بریدند شاید بشود بعد موضوع را سر هم آوردند اسم فرودگاه را عوض کردند و تا توانستند زمین خریدند و چسباندند به فرودگاه آی ایها الناس پرواز ایرباس اگر هفته ای سه تا هم باشد مسافرش تکمیل نمی شود تازه اگر موضوع شرایط آب و هوائی بجنورد را در نظر بگیریم فردا باز نماینده پیگیر مردم شریف بجنورد تقاضای ILS می نماید. البته همه این مسائل از شرکت اترک سلب مسئولیت نمی نماید بلکه نوشتم برای رد گم کردن مردم این شرکت را فراموش کردند دیگر