| کد خبر: 31468 |

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قزوین - تهران

تین نیوز | رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در پی سانحه واژگونی تریلی حامل اسید، تصادف زنجیره‌ای خودروها در اتوبان قزوین-تهران به وقوع پیوست و حادثه‌آفرین شد.
 منوچهر مهرام  اظهار داشت: پس از واژگونی تریلی حامل اسید در اتوبان قزوین-تهران، در لاین مخالف این اتوبان تصادف زنجیره‌ای خودروها به وقوع پیوست.
 
وی افزود: آمبولانس‌های سه پایگاه اورژانس و دو پایگاه هلال احمر در استان قزوین به مصدومان تصادف زنجیره‌ای اتومبیل ها در اتوبان قزوین-تهران کمک رسانند و ساعتی پس از این تصادف، امدادرسانی به مصدومان تصادف دوم که در لاین مقابل تصادف اول به وقوع پیوست، در دستور کار سه پایگاه اورژانس قرار گرفت.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: لاین جنوبی اتوبان قزوین-تهران بعد از نیروگاه و روبروی پمپ بنزین، محل نخستین تصادف بود و پس از آن که مرکز پیام اورژانس آبیک از واژگونی تریلی نفتکش حامل اسید و کامیونت و به دنبال آن، تصادف زنجیره‌ای خودروها به علت لغزنده بودن مسیر در اثر بارندگی آگاه شد، آمبولانس پایگاه اورژانس آبیک شهری به محل حادثه اعزام شدند.
 
مهرام بیان کرد: در بررسی اولیه کارشناس و تکنسین اعزامی مشخص شد که یک تن فوت کرده است و ۱۲ تن مصدوم شدند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه بر این مبنا درخواست آمبولانس کمکی شد و آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ناصر‌آباد و زیاران و همچنین هلال احمر آبیک و محمدیه به محل اعزام شدند، اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدومان حادثه به بیمارستان ولی عصر(عج) آبیک و مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین منتقل شدند.
 
مهرام گفت: ساعاتی بعد در لاین مقابل توقف بی‌مورد خودرو‌ها موجب تصادف زنجیره‌ای دیگری بین خودروها شد و سه دستگاه آمبولانس، تعداد ۹ مصدوم آن را به مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی و بیمارستان رازی قزوین منتقل کردند.
 
وی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد اورژانس قزوین عنوان کرد: آمبولانس‌های اورژانس قزوین پس از اطلاع از این حادثه‌ها سریعا خود را به محل حادثه رساندند و مراحل امدادرسانی را انجام دادند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.