| کد خبر: 31422 |

تمدید مهلت ارسال مقالات نخستین همایش سیستم‌ های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای(ITS)

تین نیوز | مهلت ارسال مقالات نخستین همایش سیستم‌ های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای ITS تا 14 آذرماه تمدید شد.

به گزارش تین نیوز از اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران  احمد آفرین محمدزاده  گفت:با هدف ارتقاء دانش ITS در حمل و نقل جاده‌ای، برقراری ارتباط موثر بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، صنعت و دانشگاه كه در نهایت منجر به ارتقاء ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای شود، این همایش برگزار می‌گردد. 

 ایشان در ادامه تصریح كرد:آشنایی و ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان، سیاست‌گذاران و علاقمندان حوزه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند  ITSبررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرآیند كاری، ترویج فناوری‌های نوین و سیستم‌های هوشمند در حمل و نقل جاده‌ای، ارتقا سیستم‌های موجود و بهبود روش‌های اجرایی از دیگر اهداف برگزاركنندگان است.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران اظهار داشت: كمیته علمی این كنفرانس از تمامی اساتید و پژوهشگران دعوت می‌نماید مقالات خود را كه حاوی آخرین یافته‌های علمی در یكی از «محورهای همایش» و یا «موضوعات ویژه» معرفی شده می‌باشد به دبیرخانه همایش واقع در تهران-خ فلسطین جنوبی-نبش خ دمشق و برادران مظفر-پلاك 12-مركز مدیریت راههای كشور ارسال نمایند،همچنین  جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص موضوعات ویژه به وب سایت‌ همایش(www.itscongress.rmto.ir) ویا ایمیل(itscongress@rmto.ir) مراجعه فرمایید.  ضمنا امكان دریافت و ارزیابی مقالاتی كه به زبان انگلیسی تهیه شده‌اند وجود دارد.

محمدزاده، زمان برگزاری همایش را 30 دی ماه و اول بهمن ماه 1393 اعلام كرد و در ادامه محورهای همایش را 1. سیاست‌های كلی و راهبردها در ITS 2- مدیریت هوشمند ایمنی و كنترل ترافیك3. اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی و مدیریت سفر4. زیرساخت‌های مشترك5. تكنولوژی و تجهیزات6-. مدیریت و تجربیات اجرای پروژه‌های  ITS7- الگوهای رفتاری ذكر نمود. 

برگزار كنندگان همایش فوق الاشاره را  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همكاری پلیس راهور ناجا و مراكز دانشگاهی معتبرعنوان نمود. و در ادامه خاطر نشان كرد:دبیرخانه همایش در مراسم اختتامیه ضمن تقدیر از مقالات برگزیده و مرتبط با موضوعات ویژه از چاپ مقالات در فصلنامه‌های علمی- پژوهشی حمایت و اقدامات لازم را به عمل می‌آورد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.