| کد خبر: 31390 |

افتتاح ۴ ایستگاه مترو در انتظار پله برقی

تین نیوز |   علی‌اکبر روح‌نواز  با اعلام این خبر که 4 ایستگاه خط 3 مترو در انتظار نصب پله‌برقی است، گفت: ایستگاه‌های عبدل‌آباد، ولیعصر (عج)، شریعتی، فاطمی، در انتظار ورود پله برقی و افتتاح است.
 
وی با بیان اینکه مدیریت شهری به مردم قول داده است که ایستگاه‌های مترو را به صورت کامل و همراه با پله برقی افتتاح کند، گفت: این 4 ایستگاه از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آماده بهره‌برداری است، اما به دلیل عدم نصب پله برقی قادر به افتتاح و بهره‌برداری از این چهار ایستگاه نیستیم و این در حالی است که مردم زیادی با شرکت مترو تماس گرفته و عنوان داشتند که به دلیل قیمت مناسب بلیت مترو، ایستگاه عبدل‌آباد و شریعتی بدون نصب پله برقی افتتاح شود.
 
مدیرروابط عمومی شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه پله برقی ایستگاه متروی ولیعصر(عج) در "گمرک" تهران است و به زودی به انبار تجهیزات بزرگ مترو منتقل می‌شود، گفت: این ایستگاه دارای 14 دستگاه پله برقی است که از سطح خیابان به قسمت فروش بلیت و پس از آن به سکو مسافران را راهنمایی می‌کند و به نظر می‌رسد تا یک ماه دیگر این ایستگاه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
 
روح‌نواز در مورد چرایی زمان‌بر بودن نصب پله‌های برقی ایستگاه میدان ولیعصر (عج) گفت: به دلیل بزرگ بودن قطعات پله‌های برقی، در زمانی که مترو مسافر ندارد و در هنگامه شب این قطعات به وسیله ریل به ایستگاه مذکور منتقل و کارشناسان در مدت زمان محدودی باید نسبت به نصب آن اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر پله‌برقی ایستگاه فاطمی نیز در محموله بعدی وارد تهران خواهد شد، گفت: پیش از این 99 درصد ساخت ایستگاه‌ها انجام شده و پس از آن نسبت به سفارش پله‌برقی اقدام می‌شد، اما در حال حاضر مدیریت مترو برای ساخت شمال خط سه و خط 7 از قبل سفارش ساخت پله برقی را به شرکت خارجی مذکور ارائه کرده است و همزمان با نهایی شدن ساخت فیزیکی ایستگاه، پله برقی نیز نصب خواهد شد.
 
مدیرروابط عمومی شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه در حال حاضر شرکت مترو سفارش و خرید 455 دستگاه پله برقی را داده است، گفت: مشکل پله برقی که در گذشته وجود داشت، تکرار نخواهد شد، چراکه فرمول نصب پله‌برقی در مترو تغییر کرده است؛ اما مدتی برای بهبود این وضعیت زمان لازم است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند 0 0

    من عاشق و مبهوت این برنامه ریزی دقیق و آنتایم متروی تهران به مدیریت برادر جهادی جناب آقای مهندس درویش هستم. زیرا دیشب(۸/۹ / ۹۳) از میدان ولیعصر تا میدان صادقیه حدود ۲ساعت با اتوبوس در راه بودیم که در این فاصله و مدت؛ تمام مسافران مشغول دعا و ثنای سیستم مترو و شخص آقایان درویش و قالیباف و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند تبارک و تعالی خواستار بودند. انشاالله که خدواند در روز محشر از زحمات دست اندرکاران متروی تهران که با یرنامه ریزی های دقیق و در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط استفاده شهروندان تهرانی را از متروی مذکور فراهم می آورند قدردانی شایسته بعمل آورد. آمین یا رب العالمین

  • علیرضا حشمتی 0 0

    تازه خبر نداری شهروند جان!مهمترین ایستگه تقاطعی خط۳ یعنی ایستگاه دانشگاه افسری امام علی رو آقایون بخاطر آسان کردن کارشون به کلی حذف کردن و بجاش ۷۰۰متر اونطرفتر یک ایستگاه دیگه دارند می سازند. اگر ایستگاه مهم میدان ولیعصر رو هم افتتاح کنند(از خرداد وعده افتتاحش رو در همین تین نیوز دادن) باز راهی به صادقیه نخواهد داشت

  • 0 0

    حشمتی جان به نظر میاد اون موقع می خواستند برای خرداد ۹۲ خط ۳ را راه بندازند و بهره برداری تبلیغاتی انجام دهند

  • امیر 0 0

    آقایان چقدر به فکر مردم هستند اهالی شهرک شریعتی باید یک کیلومتر راه بروند تا از ورودی ایستگاه قلعه مرغی استفاده کنند بخاطر اینکه مسئولین راضی به پائین رفتن مردم از پله نیستند چقدر این مسئولین ما مردم رو دوست دارند؟؟!!!