| کد خبر: 31057 |

مدیرکل فرودگاه بین المللی امام در گفتگو با تین نیوز:

◄ مردم آسوده باشند، پروازها ایمن است / جابجایی ۶ میلیون مسافر در فرودگاه امام

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه بین المللی امام با تاکید بر اینکه مردم آسوده خاطر باشند که پروازها در نهایت ایمنی انجام می شود، گفت: 6 میلیون مسافر از فرودگاه بین المللی امام جابجا می شوند.

سعید چلندری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه 6 میلیون مسافر از فرودگاه بین المللی امام جابجا می شوند گفت: با توجه به تقاضای شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی، و سیاست های کلان شرکت فرودگاه های کشور، برای افزایش پروازها، و توسعه زیرساخت های فرودگاه امام، برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکثر پروازها در فرودگاه امام خارجی است و با حداقل تاخیرات انجام می شود، گفت: معمولا شرایط نامناسب جوی و نقص فنی هواپیما، باعث تاخیر پروازها می شود که در این صورت موظفیم با توجه به مقررات سازمان هواپیمایی کشوری عمل کنیم.

مدیرکل فرودگاه بین المللی فرودگاه امام، تصریح کرد: در صورتی که کوچکترین مشکلی برای هواپیمای مسافری به وجود آید نمایندگان استاندارد سازمان هواپیمایی کشوری تا رفع کامل آن مشکل، از پرواز جلوگیری می کنند.

وی تصریح کرد: مردم آسوده خاطر باشند که پروازها در نهایت ایمنی انجام می شود و چنانچه مشکلی در پرواز ایجاد شود، توانمندی لازم در سطح کشور وجود دارد که نیروهای امدادرسان در حداقل زمان، خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آسوده خاطر 0 0

    سلام این جمله آقای چلندری من را یاد این جمله انداخت که: کوروش آسوده بخواب ما بیداریم البته نسل اولی ها بیشتر مضمون این جمله و برخی نسل دومی ها از سر انجام گوینده با خبرند این جمله را چند سالی است که مدیران فعلی صنعت می گویند که مردم آسوده باشید که ما سوار کار هستیم بعد تازه می بینیم ما از قافله صنعت عقب مانده ایم و آنها در خواب بوده اند و نتیجه شده وضع امروز هوانوردی کشور بعد می خواستم بدانم شما فقط به مشکلات پرواز ها ناشی از شرایط جوی اشاره فرمودید که تا حدودی اگر پیش بینی هواشناسی صحیح داشته باشیم همانند سایر کشور اجتناب ناپذیر است ولی از مشکلات پرواز ها ناشی از سوء مدیریت نفرمودید نفرمودید مردم آسوده بخوابید ما بدلیل سوء مدیریتمان بلائی سر شما می آوریم اون سرش نا پیدا! مثلا دیروز بر سر مسافران جیرفت تهران در فرودگاه جیرفت چه آوردید وتازه وعده دادید ۲۶۰ کیلومتر آنها را می آورید کرمان بصورت زمینی بعد با هواپیما ببرید تهران! این مصداق آسودگی است؟؟؟ اونجا هم رو سر در فرودگاه بنوسید مردم آسوده باشید ضمنا اگر حضور نمایندگان استاندارد اینقدر جدی است چرا این جدیت را در خصوص هواپیمای ایران ۱۴۰ بکار نبردند مردم آسوده باشید شهر امن و امانه سیاست های کلان و خرد شرکت فرودگاه ها باعثافزایش ایمنی است. ما پای کاریم!

  • افشاگر 0 0

    چگونه آسوده باشند؟ مثل ابنکه آسوده بودیم که بار حجاج را به درب منزلشان می برید ولی نبردید؟ مثل اینکه سالن استقبال کف خیابان بود و صندلی های آن جدول پیاده رو ها؟ ترمینال بی ظرفیت بدون صندلی؟ از کدام یک از موارد بالا آسوده باشیم جناب چلندری مدیر با تدبیر؟؟؟؟؟!!!!!!!

  • شاهد 0 0

    مدیر کل محترم با این ماشین وصله پینه دار که تخته گاز نمی روند یک دفعه وسط را یاتاقان می زند یادم اومد تو فیلم می گفت شما آسوده منم حساس!!!!!!!!! من آسوده ه فرودگاه را سپردیم به شما!!!! ما آسوده که سرمایه گذاران در صف ایستادند؟ ایشان آسوده که امثال شما الگوی مدیریت نوین فرودگاهی هستید. بقیه ضمائیر فارسی خته شدند کلا همه آسوده

  • مدبر 0 0

    آقای چلندری جوان مدیرت راه و رسم خودش را دارد پیشنهاد میکنم از روش دکتر شیرازیان بهره ببرید و از مدیرت[…] به خوبی استفاده نمایید تا حجم انتقادت از شما هم مانند ایشان به صورت خود جوش به صفر برسد.

  • مدیر بازنشسته 0 0

    جناب آقای چلندری من جسارت شما را تحسین میکنم قطعا برای فرودگاه امام باید مدیر با ریسک عمل نماید و یک طرف ریسک هم شکست است و سوی دیگر موفقیت. بدیهی است برخی مننظر شکست خوردن طرح هستند تا خود را مطرح نمایند انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام کار بزرگی بود که البته ضعف هاایی هم داشت اما این تابو شکست و قطعا سال آینده بهتر خواهد بود.