| کد خبر: 3053 |

ثبت نام از ۲۰ تا ۲۳ فروردین

جزییات استخدام رئیس قطار اعلام شد / تسهیل شرایط برای استخدام مجردها

تین نیوز | ثبت نام متقاضیان استخدام رئیس قطار در شرکت حمل و نقل ریلی رجا طی 20 تا 23 فروردین انجام می شود. در شرایط جدید اعلام شده، افراد مجرد که پیش از این امکان استخدام نداشتند، به شرط متاهل شدن و گذراندن مراحل پذیرش، می توانند به استخدام این شرکت درآیند.

به گزارش تین نیوز، پس از اعتراض‌های فراوان در زمینه الزام متأهل بودن فرد متقاضی برای پست رئیس قطار، شرکت رجا شرایط جدید برای متقاضیان در نظر گرفته است که در آن افراد مجرد می‌توانند پس از قبولی در آزمون در ظرف مدت شش ماه شرایط تأهل خود را مشخص نمایند.

شرایط جدید شرکت حمل و نقل ریلی رجا به شرح زیر است:
 الف- شرايط عموم داوطلبان
۱-   اعتقاد به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان رسمی كشور مصرح در قانون اساسی
۲-   معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران
۳-   دارا بودن شرايط روحی و جسمی و روانی متناسب با شغل برابر استانداردهای شركت راه آهن
۴-   متأهل*
۵-   عدم اعتياد به دخانيات و هر گونه مواد مخدر و محرك
۶-   نداشتن منع بكارگيری سوء پيشينه به موجب آرای مراجع ذيصلاح
۷-   دارا بودن كارت معافيت دائم (غير پزشكی) يا پايان خدمت وظيفه عمومی
۸-   دارا بودن ضوابط عمومی گزينش
۹-   ساكن استان تهران يا البرز
 
*تبصره: از داوطلبان مجرد، تعهد مبنی بر تغيير شرايط تأهل از مجرد به متأهل تا پايان دوره آموزشی اخذ خواهد شد. خاطر نشان می سازد شروع به كار پذيرفته شدگان در پست رئيس قطار مسافری منوط به ارائه مستندات تأهل فرد خواهد بود. همچنين طول مدت دوره آموزشی حدود شش ماه است.
 
ب- شرايط اختصاصي داوطلبان
۱-   دارا بودن مدرك كارشناسی در يكی از رشته های مهندسی راه آهن، صنايع، برق، مكانيك، مخابرات مديريت، علوم تربيتی، روانشناسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی و ارتباطات اجتماعی مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوری. (تمامی گرايش‌های رشته‌های فوق الذكر مورد پذيرش می باشد).
۲-   دارا بودن حداقل معدل ۱۴ در مقطع كارشناسی
۳-   داشتن حداكثر ۳۲ سال سن
۴-   داشتن حداقل قد1.70 متر و حداكثر 1.85 متر
۵-   موفقيت در آزمون كتبی*
۶-   موفقيت در آزمون شفاهی
۷-   موفقيت در گزينش
۸-   ارائه تعهد محضری برای كار در شركت برای مدت حداقل ۵ سال
 
مواد امتحاني آزمون كتبي عبارتند از: ۱- مديريت عمومی ۲- استعداد فنی ۳- استعداد عددی    ۴- سرعت انتقال و استدلال منطقی   ۵- زبان انگليسی    ۶- معارف اسلامی

گفتنی است تاریخ جدید برای ثبت نام متقاضیان از  20 تا 23 فروردین سال 93 اعلام شده است و داوطلبانی كه در فراخوان پيشين اقدام به ثبت نام نموده اند نياز به ثبت نام مجدد نخواهند داشت.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام به سایت WWW.modiriat.org مراجعه نمایند. همچنین، زمان صدور كارت و  برگزاری آزمون، متعاقباً از طريق سايت اطلاع رسانی خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 1 1

    سلام از دواطلبان می خوام اول در مورد این شغل تحقیق کنند بعد ثبت نام کنند. کافیه یه سری تا اداره اعزام روسای قطار در ایستگاه تهران برن.

    • ناشناس 0 0

      سلام از چه نظر چطور مگه؟

  • کارشناس 0 3

    بله بدون توجه به مجوزهای قانونی و صرفا با تصمیم غیرقانونی مدیرعامل راه آهن از هول حلیم شرکتها تو دیگ افتادن و از مهد کودکها دبستانها.. ۵ ابتدایی سیکل.. دیپلم.. دکترای سفره آرایی.. مهندسی هوا فضا با ۴۰ سانت قد تا ۲.۵ متر اصلا مهم نیست با مدیر عامل حلش میکنیم.. فقط کافیه شما طالب باشید.. یارانه هم میدیم ضمنا داداشاتونم میتونن بیان فرم پر کنن دوره ۱ ساله که تا دو ماه قابل کاهشه و دوستان میتونن جهشی بخونن و دکترای رجا رو اخذ کنن.. هر کی هم حرفی زد بگید مجوز دارین و دکترمون گفته موفق باشید انشااله

  • امیر ابوالفضل 1 3

    سلام آقای کارشناس: احتمالا شما دارای دکتری مخ زنی در امر جذب روسای قطار از شرکت رجا به راه آهن بودید. حالا که دیگه نونتون آجر شده و دیگه جایگاهی توی سیستم ندارید و به اهدافتون نرسیدید شدید دایه مهربانتر از مادر. لطفا بیشتر از این با زندگی همکارهایتان بازی نکنید.

  • هادی 4 2

    سلام دوستمنون گفتند که درمورد شغل رئیس قطار تحقیق کنند، اگر مطلبی یا چیزی هست درمورد این شغل لطفا به ماهم بگید چون تواین آزمون و مصاحبه اولیه قبول شدیم تا ماهم در جریان آن قرار بگیریم ممنون

  • محمد علی یواش رو 1 1

    از تصمیم حکیمانه و مدبرانه معاونت محترم مسافری و مدیر عامل راه اهن درامر جذب روسای قطار کاملا تشکر میکنیم تجربه ثابت کرده هرچه ضمانت شغلی بالا میرود گربه رقصونی مامورین برای مردم ومدیران زیاد میشودهمین چند وقت پیش عده ای شارلاتان حقه بازدر سطح اداره روسای قطار با راه اندازی انجمن کذایی صنف روسای قطار و اخاذی از انان انجمن دروغینی ایجاد کردند که هیچ عملی برای روسای قطار انجام نداد وپول ها صرف یک اتاق بنام اتاق کنفرانس شدو خرج بعضی از دوستان همین افراد دنبال به اصطلاح حاکمیتی کردن بودندو باهمکاری مدیران احمق و بی لیاقت وبی کفایت قبلی راه اهن هر انچه خواستند کردن اما و اما حالا همه چی در خط خودش قرار گرفت

  • حمیدرضا 6 1

    جناب اقای یواش رو واژه ی شارلاتان تبعات قانونی دارد۱ - بحثانجمن صنفی زمانی مطرح شد که مدیران ارشد رجا تصمیم به واگذاری شغل به شیوه ای ناکارامد به بخش خصوصی گرفتند. و در ان زمان همه ی روسای قطار به اتفاق با نحوه ی واگذاری با توجه به اشراف به ماهیت کار قطار و تظلم بخش خصوصی به سایر مامورین واگذار شده واکنش نشان دادن ودر اوج گره کوری که مدیرعامل وقت رجا ایجاد کرد با پیشنهاد عملی و سازنده ی یکی از روسای قطار، هم به بخش خصوصی واگذار میشدید و هم ناظر دولت بودید و هم توانی برای تظلم به شما باقی نمی ماند…پیشنهاد با تشویق مدیران وقت و استقبال و کف و هورای اقایون در دستور کار قرار گرفت… افسوس که مدیرعامل وقت رجا خیلی زود خلف وعده کرد و با قلدری و بی کفایتی جمعی از روسای قطار را به شرکتهای: جوپار و مهتاب و صبا واگذار کرد…و خدا رو شکر باز خورد تظلم به صنف و مردم و از بین رفتن جایگاه نظارت دولت را در این مدت دیدیدو شنیدید.. واین تا جایی پیش رفت که عملا رییس قطار مسافر کشی شده بود برای کسب درامد بخش خصوصی تا جاییکه یکی از روسای قطار به خاطر گزراش خرابی تهویه در راستای حمایت از حق مسافر اخراج شد…و. و…بعد از خلف وعده ی اقایان تنها راه حفظ جایگاه شغل تلاش برای اثبات حاکمیتی بودن شغل بود که با سختی های فراوان انجام شد هرچند عده ای از دوستان روز مزد ثابت به لحاظ دریافت سنوات کمتر و نیز به امید دریافت سنوات بیشتر به پشتوانه ی نوع قرارداد خود وعده ای دیگر به لحاظ تصمیمات شخصی نیامدند و از بقیه جدا شدند هدف از تشکیل انجمن احقاق حقوق و جلوگیری از تظلم به صنف در هر زمینه ای با تشخیص هیات مدیره بود که با مرارتهای فراوان هدف اصلی که حاکمیتی بودن شغل بود محقق گردید هر چند باز به لحاظ شرایط جدید مشکلاتی پیش روی بود که به حمدالله با درایت و مدیریت عامل شایسته ی راه اهن ومعاونت محترم مسافری در حال برطرف شدن میباشد.. اقای یواش رو که شهامت ابراز نام و عنوان خود را نداری و به راحتی به انسانها تهمت میزنی بعد از انتقال روسای قطار به راه اهن به درخواست مدیر عامل وقت و نیز حراست محترم وقت انجمن به حالت راکد در امد. وتاکنون نیز در حالت رکود مانده است. شما اگر از اساسنامه ی انجمن و دفاتر و صورتجلسه های انجمن خبر داشتی هیچ گاه در همچین مکانی به کسانی که زمانی نماینده گان شما بودند همچین تهمتهای ناروایی نمیزدید(اگر رییس قطار رجاء) هستید که بعید میدانم،، چراکه روسای قطاری که در قالب طرح جامع اموزش روسای قطار مسافری جناب دکتر پور سید اقایی مدیر عامل محترم راه اهن جذب، گزینش، و اموزش دیده اند هیچگاه همچین اشتباه فاحشی را نمیکنند خصوصا که سالهاست در سخت ترین شرایط و بحرانها و در دل شب مشق و تجربه ی صبوری و خدمت به خلق روح و جسم انان را از اینگونه اندیشیدن و گفتن و عمل کردن مبرا کرده است… اینجانب حمیدرضا اردانی زاده رییس قطار مسافری راه اهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازرس انجمن صنفی منحل شده ی روسای قطار مسافری باصراحت اعلام میکنم جوابگوی تمام مسیولیت خویش در قالب شرح وظایف مندرج در اساسنامه بوده و هستم و خواهم بود و پاسخگوی تمامی اعضا و نیز مراجع قانونی ذیربط میباشم…(حاسبوا قبل ان تحاسبوا) …(افوض امری الی الله) … رییس قطار مسافری: حمیدرضا اردانی زاده

  • شما بفرما 1 0

    هادی جان برادر من من شما رو نمی شناسم ولی یه سر برو معاونت توسعه ریاست جمهوری اداره ی تشکیلات و روش ها بپرس همچین شغلی حاکمیتی شده یا نه؟ اگه نشده که من از شما معذرت می خوام من اشتباه کردم و اگه شده هم که شرکت رجا و و بقیه ی شرکتها اگه رییس قطارجذب کنند. تخلف کردند و قانونی نیست حالا چرا کسی شکایت نمیکنه چون همه سرگرم … …؟!خیلی وقت ندارند قراره این لقمه ی گنده تیکه تیکه بشه تقسیم بشه بین شغالهای دیگه همه رو که نباید شیر بخوره. شغالها هم دارند زوزه میکشند خشکسالیه علف تو بیابون در نیامده اهو ها فقر اهن گرفتند بچه هاشون و سقط کردند…شما مواظب باش هادی جان به طناب " گری " تو چاه نری. دکتر حمیدی هم بهت امپول نزنه.

  • سعدی 1 0

    با تشکر از آقای اردانی زاده و تمامی روسای قطار. از تین نیوز خواهش می کنیم که الفاظ زشت را که بعضی از افراد در یاداشتها می فرستند. حذف یا تحقیق نموده وسپس پخش نماید.

  • خسرو 7 2

    در جواب متن آقایی با نام یواش رو: با سلام خدمت همکاران عزیز، باتوجه به شایعه ای که در چند روز اخیر منتشر شده، لازم گردید که توضیحاتی در این مورد داده شود و خواهشمندم که دوستان هیچگاه با داشتن اطلاعات ناقص، تصمیم گیری و قضاوت نکنند. شایعه و بحثدر مورد، حق عضویت افراد در انجمن صنفی بوده که کمابیش در جریان هستید. هیچ کار غیرقانونی انجام نشده و تمامی صورتجلسه های هیات مدیره، در حضور چند نفر از روسای قطار، بعنوان مهمان، موجود است. بر طبق اساسنامه انجمن، و کلیه اساسنامه های صنوف و اتحادیه ها، مبلغ حق عضویت غیرقابل برگشت هست. این مطلب در روز اول جلسه انتخاب اعضا و تشکیل انجمن و در حضور روسای قطار و بازرسین وزارت کار و در نمازخانه، عنوان شد. حق عضویت ۵۰ تومن بود که همکاران با اکثریت آرا، گفتند ۲۰۰ تومن کم کنید از حقوقمون. این پول اولیه میبایست جهت خرید یا اجاره مکانی برای محل انجمن و تجهیز اون و مصارف جاری آب و برق و گاز و تلفن و… استفاده میشد. با نظر هیات مدیره، یکی از اتاقهای اداره تجهیز شد و بقیه رو میخواستیم وکیل بگیریم، با شخصی صحبت شد و اومد با هم جلسه گذاشتیم و … نتونست. خودمون رفتیم دنبال کار و … موفق شدیم که شغل رو حاکمیتی اعلام کرده و کلیه(دقت کنید کلیه) روسای قطار رو به جایگاه اصلی برسونیم. انجمن این کار رو کرد. دوستان عزیزم: اون پول برای اهداف صنفی ما خرج شده که مهم ترین هدف صنفی ما با انتقال به راه آهن تحقق پیدا کرد…پس اگر همکاران روسای قطار اعزامی از شرکت حمل و نقل ریلی رجاء مثل آقایان اکرامی و صالحوند و حمیدی و … این آقایی که خودشون رو یواش رو معرفی کرده و اگر رئیس قطار باشند واقعا جای بسی تامل و تاسف دارد، … شاکی هستند، مشکل خودشونه که از تصمیم اکثریت تبعیت نکردند و راه خود را از جمع جدا کرده و الان درصدد سمپاشی و ایجاد تفرقه بین ما هستند. اونها مسیرشون رو عوض کردند، ما در همان مسیر اولیه هستیم و همچنان در حال پیگیری و احقاق حق روسای قطار هستیم. - اثبات حاکمیتی بودن شغل رئیس قطاری و انتقال به راه آهن. - پیگیری کارهای پرداخت حقوق، بیمه، برقراری اقلام و ملزومات و ابواب جمعی روسای قطار، بیسیم و… در حداقل زمان ممکن. - برقراری نوبت کاری با بالاترین ضریب و پرداخت معوقه آن. - اخذ مجوز سختی کار از وزارت کار و وزارت بهداشت و پیشبرد آن تا ۹۹درصد که منتظر دستور پرداخت هیات مدیره میباشد. انجام این کارها هزینه های زیادی داشت. تمامی صورتجلسه های انجمن و تمام فاکتورها و … موجود است. مجددا یادآوری میگردد که طبق اساسنامه، اون پول غیرقابل بازگشت است و با نظر هیات مدیره صرف پیشبرد اهداف روسای قطار شده است. تمام اسناد، مدارک، فاکتورها و صورتجلسه های مذکور، موجود است که در صورت نیاز میتوانید مطالعه فرمائید. در پایان متذکر میشود که اینجانب خسرو اصلانی که بعنوان نائب رئیس انجمن صنفی مذکور در جهت احقاق حق روسای قطار، فعالیت میکردم، آماده پاسخگویی حضوری و ارائه کلیه اسناد و مدارک و اساسنامه انجمن هستم. با آرزوی روزهای بهتر.

  • محمد علی یواش رو 0 0

    دورود بر همه دوستانی که از این سفره به اصطلاح انجمن پولی به جیب زدندو الان از حساب کتاب دم می زنند دوست عزیزم جناب خسرو و اقا حمید و همه رفقا و ریس رفقا که من بعنوان یه ریس قطار ببخشید ار ار می کنم شما فکر کنید من خرم ونمی فهمم ۱ - این چه حاکمیتی شدنی است که شرکت های خصوصی در حال جذب و اموزش و بکار گیری هستند ۲ - شما و ریس انجمن تون قراربود شش ماهه همه رو پیمانی کنید اگه یادتون رفته فیلم وعده وعید ها تون هست می تونه حافظه تون رو راه بندازه ۳ - متاسفانه شما ودوستان و رییس رفقا بجای پیمودن راه درست درحال خراب کردن موضوع وافراد هستید ۴ - تمام افرادی که داعیه این انجمن رو داشتن الان با گرفت ردیف تو بخش های راه اهن الان لال شدن مثل اینکه اهداف انجمن دیگه براشون منفعتی نداره علی ایحال من بعنوان کسی که پول دادم از ریالی از اون نمی گذرم انشاللهخدا حق امثال من رو از حلقوم دزد ها در میاره

  • رضا جعفر پور 1 0

    باسلام خدمت کلیه روسای محترم قطار از دوره اول تا دهم ومدیران محترمی که در کسوت رئیس قطار شاغل هستند اینجانب با اسم مستعار این مطلب را خدمت کلیه عزیزان عرض می کنم البته بعنوان یک پیش کسوت. دوستان عزیز از قدیم گفته اند نفاق بینداز وحکومت کن(سیاست انگلیس ها) لذاکلیه دوستان اگر باهم اختلاف نظر دارید خواهش می کنم درجلسات مشترک موارد را مطرح کنید وبه دنبال راه حل باشیدوحل مشکل فقط با صحبت کردن با نیت خیر امکان پذیر است وبازیچه دست بعضی ها نشویدرسانه ایی کردن اختلاف دو دوست و همکار که به طور قطع باهم نون ونمک خوردید آب درآسیاب دشمن ریختن است ولاغیر.. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما

  • افسوس 0 0

    سلام…محمد اقا ی گل واقعی(محمدعلی یواش رو) … حضرتعالی که عضو هیات موسسین و نیز از اعضای اصلی انجمن صنفی روسای قطار بودی ۱ - میتونستید تشریف بیارید و از مزایای حاکمیتی بودن شغل استفاده کنید۲ - عدم پیمانی شدن ما هم تخلفی است که صورت پذیرفته است ۳ - تمامی دوستانی که پست گرفته اند فقط دونفر هستند که انهم در واقع بایکوت شدند که ادامه ندهند و با کمترین اشل حقوقی و بدون اضافه کار در حال انجام وظیفه هستند به خاطر رفاقت نیمه راه شما دوست عزیز ۴ - واینکه چرا شرکتها دارند نیرو جذب میکنند انهم تخلفیست که دارد صورت میپذیرد شما اگر دلسوز صنفی برو شکایت کن و جلوی کارشون رو بگیر ما مشکلی نداریم داریم تو راه اهن کارمون رو میکنیم ۵ - اون وعده ای که اقایون بهت دادن تا از ما جدا شی محقق نشد حالا میبینی مفت باختی اتیشی شدی. حتما برو شکایت کن به پولت میرسی.. معطل نکن سرت رو کردی زیر برف و دور وبرت رو نمی بینی حیفه نذار سلولهای خاکستری مغزت اکبند و بلا استفاده بازیافت بشند.. از شون استفاده کن. این اختلاف منشا اش از کسایی است که خاین بودند ببین کیا بدون تلاش هم اون ور فروختند و هم اینور فروختند رفقاشون رو والان هم به سرعت در حال ترقی هستند. شما به طناب پوسیده ی اونا داری می ری تو چاه چشما تو باز کن.. برادر من..

  • یک اشنا 1 0

    سلام خواستم بدونم برنامه سختی کارونوبتکاری چی شد

  • افسوس 1 0

    کاش نظر افسوس رو هم سانسور نمی کردی.. این خیلی بده که سانسور می کنید… متاسفم..

  • zz 0 0

    همین شما ها گند زدید تو رئیس قطاری(منظورم دوستانی که رفتند راه آهن) اگه این کار از اولش هم شکل نمیگرفت و همه ی رئیس قطارا تو سیستم میموندند و متحد، قطعا همچین اوضاعی الان وجود نداشت. با این کارا باعثشدید که بحثحاکمیتی بودن شدت بگیره. برید از امثال خداخواه یاد بگیرید که چه عرق ی داشت به رجاء، تاکید میکنم رجاء نه رجا!!!، حداقل یه طرف رو واسه خودش نگه داشت. دیگه هر جور حساب کنیم رجاء با تمام کاستی هاش از راه آهن بهتره.

  • علی 1 1

    خواهشنمندم از رشته های دیگر در استخدامی پذیرش کنید با تشکر

  • din @ mit 1 0

    باسلام درجوابهاتون علی الخصوص درجواب کارشناس… در اینکه رییس قطاری شغل شریف وسختی هست شکی نیس. لذا یکم منصف باشید واقعا کارنیس. بعدشم نوشتی قد۳۰سانت تا۲/۵متر خوب شما یازیر۳۰سانتی یا بالای۲/۵ متر مدرک مدیریت ومهندسی نیس بس جزو مدارک آب بروری هستی / / / / شما خودت داوطلب نشدی بس با چی جذب شدی؟؟؟؟؟ یکم صحبت کردنی مزه مزه کن صحبتهاتو ببین چند چندی؟؟؟؟؟؟؟ تهمل وتعمق وبرداشت جایز وواجب وآزاد بنا به فهم وعمق شعور…

  • ناشناس 1 0

    سلام ببخشید من هزینه ای بابت استخدام خرج کردم . یعنی با شرایط جدید که همون دارا بودن متاهل . اون هزینه ای من خرج استخدام کردم و هاپولی شد ؟؟؟؟

  • پیمان 0 0

    با سلام و درود خدمت یکایک دوستان عزیز در سیستم حمل و نقل ریلی،امیدوارم که با شناخته شدن نقاط ضعف و کاستی هایی که عزیزان زحمتکش در این حوزه عنوان فرمودند مسولان محترم و ذیربط رسیدگی بفرمایند تا مرتفع گردد.سوال بنده از شما عزیزان این هست که میزان دریافتی در این شغل پر مسولیت (رییس قطاری)حدودا چقدر است ؟

  • امیرعباس 4 0

    با تمام سختی هایی که شغل رییس قطار دارد من افتخار میکنم که روزی رییس قطار بودم
    اگه کسی بخاطر بیکاری میخاد به این شغل وارد بشه نیاد خیلی بهتره

  • علی نوازی 1 1

    با عرض سلام وخسته نباشید.
    من کاردانی فنی خط و ابنیه است و لیسانسم هم عمران اجرایی است.میتوانم من هم شرکت کنم در رئیس قطار

  • امیرعباس 3 0

    یه خبر ساده و 4 سال حاشیه

  • مجتبی 0 0

    والا ما اینجا جز درگیری چیزی ندیدیم
    چیزی هم دستگیرمون نشد.
    لطفا اگه کسی میدونه بگه اینکه میگن حداقل ۱۸ شب در ماه باید سرکار باشی درسته؟
    اینکه میگن ۱۰ روز قبل عید تا ۲۰ روز بعد عید نباید جایی بری باید آماده به خدمت باشی چون حجم کاری بالاست درسته؟

  • حسین 1 0

    سلام به همه ی روسای قطار من 12سال دارم وبزرگ شدم میخواهم اگرخدابخواهد راهبریارئیس قطار شوم لطفا مرا راهنمایی کنید من ازالان چه کاری انجام بدهم ونام خیلی ازقطار هارا بلدم

    • رضا 0 1

      سلام دوست عزیز.اول بگم که منم به سن تو بودم همین جوری فکر میکردم ولی الان فهمیدم اشتباه بود.از من میشنوی و درست خوبه فقط برو سمت رشته تجربی و .... ولی اگر خواستی بیای راه آهن باید رشته های فنی مثه برق رو بخونی که ایشالا بتونی وارد بشی

  • حسین 0 0

    ممنون از نظرت رضا جان ببخشید شماهم رئیس قطار هستی

  • نگار حسینی راد 0 0

    سلام کسی هست اینجا مدرک ریس قطار داشته باشه من ازش چندتا سوال بپرسم