| کد خبر: 29814 |

هواپیمای شرکت کیش ایر در آباده فارس فرود اضطراری کرد

تین نیوز | یک فروند هواپیمای مدل FK9 که از تهران به مقصد کیش پرواز می کرد حدود ساعت 22 یکشنبه در آباده فارس فرود اضطراری داشت.
 
'حمید یعقوبی' دهیار دهستان خسرو شیرین آباده صبح دوشنبه گفت: این هواپیما برای شرکت در نمایشگاه هوایی کیش در حرکت بود دچار نقص فنی و مجبور به فرود اضطراری در 10 کیلومتری این روستا شد.
 
وی افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت ولی هواپیما دچار خسارت سنگینی شده است.
 
دهیار روستای خسروشیرین آباده گفت: لاشه این هواپیما از نوع هواپیماهای سبک دو سرنشین توسط شورای اسلامی به داخل روستا منتقل شده است.
 
شهرستان آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شیراز دراستان فارس قرار دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرهاد کوه کن 0 0

    این هم مصداق ارائه توانمندیهای صنعت حمل و نقل کشور در Air Show کیش!!!!!!!!!!!. باز هم بفرمائید من منفی می نویسم. خوبه حداقل اهالی روستا این هواپیما را بردند تو روستا تا شب سرما نخورد؟؟؟؟؟؟؟ ایها الناس بداد هوانوردی کشور برسید اگر خدای نکرده هواپیمای سانحه دیده بزرگ بود که تو روستا جا نمی شد. از شورای اسلامی روستای خسرو شیرین تشکر و قدردانی می گردد.

  • رضا نیکزاد 0 0

    لطفا مقداری در ارسال خبرهاتون دقت بیشتری کنید. آخه کیش ایر هواپیمای ۲ سرنشینش کجا بود؟ همین خبرهای ناقص رو پخش میکنید که توی مردم رعب و وحشت ایجاد میکنید. حالا خوبه کیش ایر ازتون شکایت کنه به خاطر این خبر؟ یه کارمند آشنا به سیستم هوانوردی انتخاب کنید لطفا. درضمن این عکس هایی هم که برای خبرها انتخاب میکنید اکثرا با خود خبر نامربوط هستن لطفا بیشتر دقت کنید. مرسی تین نیوز: با تشکر از دقت نظر شما. اخباری که به نقل از سایر رسانه هاست و مرجع آن در زیر خبر درج می شود، به دلیل رعایت امانت از منبع، بدون تغییر منتشر می شود. منبع خبر، ایرناست و انتشار هر خبر در رسانه ها، به معنای تایید آن نیست.

  • شاهرخ ظهرابزاده 0 0

    اگر بنده از مسئولان کیش ار بودم، همان کاری که آقای دائی در خصوص آقای مایلی کهن انجام داد رو انجام می دادم تا ایرنایی ها و امثالهم به دادگاه فراخوانده شوند و بدانند هر سخنی رو نمی توان به راحتی گفت و تشویش اذهان عمومی جرم است

  • ترسو 0 0

    یواش یواش. گاماس گاماس آقای ظهرابزاده! از حضرتعالی به عنوان وکیل مدافع تمام شرکت ها و حوزه های حمل و نقل عذرخواهی می شود. از قیاس مع الفارغ شما برای شکایت دایی از مایلی کهن و شکایت کیش ایر از ایرنا نیز از خوانندگان تین نیوز پوزش می طلبم. خدا روشکر مدیرعامل کیش ایر نیستید! اصلا چطوره شما مسئول روابط عمومی بشید یا وزیر ارشاد و دستور بدین همه خبرها قبل از انتشار از فیلترتون بگذره. برادر من! کمی اعتدال هم خوب است. اصلا شما و همه دوستان تون در سازمان ها و شرکت ها و خودروسازها و شهرداری ها خوبند بقیه بد. اصلا شما هر سخنی رو می تونید بگید و راجع به همه چیز اظهارنظر کنید ولی بقیه حق ندارند. امری نیست؟ می ترسم آدرس بدم، دست بسته ما رو ببرید!

  • یک هوانورد 0 0

    درود، بزودی شیخ شهاب محمدی بر سر سانحه اعزام خواهد شد و خاطرات خود را از این پرواز به نگارش در خواهد اورد

  • از اهالی روستا 0 0

    آقای نیک زاد، آقای شاهرخ ظهرابزاده و یک هوانورد آهسته تر با هم برویم احتمالا تین نیوز خبر را از روی سایت ایرنا برداشته چون همین متن الان در ایرنا در بخش استان فارس وجود دارد چیزی که مسلم است این پرواز برای ایر شوی کیش می رفته ولی احتمالا تو ارسال خبر خبط شده چرا زمین را به آسمان می دوزید و این همه شلوغ می کنید کجای کار توهین شده مهم این است که متولیان کار در سازمان هواپیمائی کشور و شرکت فرودگاه ها خواب هستند و علیرغم ادعاهایشان همیشه نفر آخر هستند چون مردم را محرم نمی دانند نتیجه بهم افتادن شاهرخ و نیکزاد و هوانورد و … می شود حالا یک روایت هم من تعریف می کنم بروید تکذیبیه اش را بیاوردی اینها دو فروند فوق سبک بودند از اصفهان می رفتند برای شرکت در AirShow کیش تو R۳۳۰ در ۹۰ مایلی شیراز تو جاده نزدیک روستا یکی از انها دچار سانحه می شود و Force Landing کرده که به هواپیما آسیب زیادی وارد شده ولی خوشبختانه دو سرنشین سلامت هستند. حالا ببینید آیا مرکز کنترل فضای کشور، فرودگاه شیراز بعنوان فرودگاهی که نزدیک سانحه بوده و فرودگاه اصفهان بعنوان فرودگاه خروجی چه اطلاع رسانی(حداقل درون سازمانی) کرده اند شاید خواسته اند نمایشگاه هوائی کیش تحت تاثیر قرار نگیرد دهیار و بخشدار و شورای شهر هم بیچاره ها از روی انسان دستی و البته بعنوان Alerting Post مراتب را اطلاع رسانی کرده اند گرچه سوانح پرواز های فوق سبک شامل عملیات تجسس و نجات می گردد اما شامل اطلاع رسانی دقیق به مردم چه؟ جهت مزید استحضار علامت ثبت هواپیما EP۱۲۴۳ و مدل آن SK۹ و در ساعت ۱۷۴۰ در جاده نشسته است. تین نیوز جان برو ما حمایتت می کنیم

  • قزوینی 0 0

    تین نیوز جان ظاهرا مبدا پروازی اول این هواپیما ها آبیک قزوین بوده(چون اونجا بیس هواپیمای فوق سبک است) و مقصد کیش اما این وسط احتمالا برای سوختگیری باید در اصفهان و یا شیراز فرود آیند

  • گیج الدوله 0 0

    جای اطلاعیه سازمان هواپیمائی کشوری و یا شرکت فرودگاه ها خالی است

  • آکاه 0 0

    سلام چند سالی است شرکت های دانش بینان هوانوردی تو آبیک قزوین جمع شدند و یک چیزهائی می سازند البته دبیر این تشکل هم آقای انتصاری می باشند این دو هواپیما هم از همانجا بوده البته تلفیقی از مونتاژ و ساخت. دارای مالکیت شخصی بوده و از آبیک قزوین می رفته برای نمایشگاه هوائی کیش و ربطی به شرکت کیش ایر نداشته(قابل توجه سینه چاکان و با غیرتمندان مدافع کیش ایر) که سانحه داده است.

  • هوانورد 0 0

    سلام هواپیمای مذکور FK - ۹ با ثبت EP۱۲۴۳ از شهرکرد به زرقان شیراز پرواز میکرده که در ارتفاعات مابین مجبور به فرود اضطراری میشود که با مهارت خلبان هر دو سرنشین آن کاملا سالم از هواپیما پیاده شده و با کمک أهالی منطقه لاشه هواپیما را به نزدیکترین پاسگاه نیروی انتظامی رسانده و خود عازم کیش میشوند، هواپیما شخصی بوده و به کیش ایر هیچ ربطی نیز نداشته، البته این هواپیما از فرودگاه آزادی(نظر آباد) به شهر کرد رفته و بعد از سوختگیری دوباره پرواز کرده که در میان راه مجبور به فرود اضطراری میشود.

  • مهرداد 0 0

    بنده به وب سایت فرارو موضوع را گفته و آنها نیز با پذیرش این خطا تیتر خبر را تغییر داده اند لطفا شما نیز برای این خبر فرارو را به عنوان مرجع انتخاب کنید تا به آبروی شرکت کیش ایر ضربه نخورد. با تشکر از شما این هم لینک ناوگان کیش ایر http: / / fleet. myaviation. ir / kish. htm