| کد خبر: 27891 |

آمادگی کامل راه و شهرسازی کرمان برای بحران‌های زمستانی

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: آمادگی کامل برای حضور در بحران‌های زمستانی از جمله بارش بر سنگین و وقوع سیل را در استان کرمان داریم.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان، خداداد مقبلی صبح امروز در آیین تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کرمان با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: زمستان سال گذشته برف سنگینی را در تمام شهرستان‌های استان کرمان داشتیم که بی‌سابقه بود و با همت همکاران راه و شهرسازی و پشتیبانی مسئولان آن بحران را پشت سر گذاشتیم و حتی ساعتی هم محورهای ما دچارمشکل نشد.

وی بیان داشت: در زمستان سال گذشته شاهد بودم، دما منفی 10 درجه بود، اما همکاران ما بالای کامیون بودند و نمک و ماسه در جاده‌ها می‌پاشیدند در حالی که اعتبارات مطلوبی نداشتیم و نتوانستیم از نظر خوارک و لباس گرم همکاران خود را به نحو مطلوبی تامین کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: طی سال گذشته بسیاری از حوادث و بحران‌ها از جمله سیل‌هایی را در استان کرمان داشتیم، اما مسیرها توسط نیروهای اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بازگشایی شد.

مقبلی تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری نیز برف سنگین را در استان کرمان داشته باشیم و آمادگی کامل داریم، شرایط ما از نظر نیرو و تجهیزات  در سال جاری متفاوت است و از منابع مالی سال گذشته و سال جاری  3 میلیارد و 200 میلیون تومان ماشین‌آلات خریداری شده است و اگر بحران ایجاد شود، آمادگی کاملی داریم.

وی اضافه کرد: در سال جاری از نظر اعتبارات نسبت به سال گذشته وضعیت متفاوتی داریم، سال گذشته منابع استانی به حدود 15 درصد رسید و منابع مالی که از سازمان راهداری گرفتیم حدود 36 میلیارد تومان بود که 100 درصد تخصیص یافت و در سال جاری این اعتبار به 70 میلیارد تومان رسیده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: از ابتدای سال جاری بحث روکش آسفالت محروهای دارای مشکل را دنبال کردیم و در 12 محور استان کرمان روکش آسفالت انجام می‌شود و حدود 180 کیلومتر از منابع مالی دریافت شده روکش آسفالت داشتیم. 

مقبلی خاطرنشان کرد: در سال جاری تلاش‌های بسیاری صورت گرفت و از تمام همکارانم تشکر می‌کنم که به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند.

در این آیین از تلاش‌های سید ناصر اشرفی مدیر سابق اداره راه و شهرسازی شهرستان کرمان تقدیر به‌عمل آمد و محسن کاظمی به عنوان سرپرست این مجموعه معرفی شد.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.