| کد خبر: 256176 |

از سوی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته صورت گرفت:

◄ انتشار گزارش عملکرد حمل و نقل ریلی در سال 1401

گروه مطالعات سیاستگذاری و پایش فضای کسب و کار انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گزارشی از عملکرد حمل و نقل ریلی سال 1401 ، منتشر کرد.

تین نیوز

گروه مطالعات سیاستگذاری و پایش فضای کسب و کار انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گزارشی از عملکرد حمل و نقل ریلی سال 1401 ، منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز، تهیه این گزارش های آماری با هدف ارایه تصویری شفاف از عملکرد گذشته صنعت و اثرات آن روی شاخص های مختلف حمل و نقل ریلی تهیه و منتشر شده است.

در این گزارش که شاخص های مهم این صنعت را در بازه های سالیانه و سه ماهه چهارم سال  1401 با دوره های گذشته مقایسه می کند، شاخص های بخش باری، مسافری و نیروی کشش مورد بررسی قرار گرفته است.

در بخش باری روند تغییرات شاخص های مهم بخش باری در سال 1401 و مقایسه آن با سه سال گذشته، بهره وری ماهیانه واگن های باری در سال 1401 و مقایسه آن باسه سال گذشته، سرعت بازرگانی واگن های باری در سال 1401 و مقایسه آن با سه سال گذشته، روند تغییرات شاخص های مهم بخش باری در چهار فصل اخیر، متوسط بهره وری ماهیانه واگن های باری و همچنین سرعت بازرگانی واگن های باری در چهار فصل اخیر مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 بخش مسافری نیز  شامل بخش های بررسی تغییرات شاخص های مهم بخش مسافری در سال 1401 و مقایسه آن با سه سال گذشته، متوسط بهره وری ماهیانه واگن های مسافری در سال 1401 و مقایسه آن با سه سال گذشته، روند تغییرات شاخص های مهم بخش مسافری در چهار فصل اخیر  و متوسط بهره وری ماهیانه واگن های مسافری در چهار فصل اخیر است.

تغییرات شاخص های مهم بخش نیروی کشش در سال 1401 و مقایسه آن با سه سال گذشته، آماده به کاری لکوموتیوها در سال 1401 و مقایسه آن با سه سال گذشته و روند تغییرات شاخص های مهم بخش نیروی کشش و آماده به کاری لکوموتیوها در چهار فصل اخیر نیز در بخش نیروی کشش مورد بررسی قرار گرفته است.

برای دریافت فایل گزارش اینجا کلیک کنید:

 

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.