| کد خبر: 255738 |

◄ آزادراه شیراز - اصفهان امسال تحویل می‌شود

بلندترین آزادراه کشور بین شیراز و اصفهان ساخته می شود و امیدواریم بتوانیم این آزادراه را در شش ماهه اول سال تحویل دهیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه برنامه ریزی کردیم امسال ۲۹۳ آزادراه را بهره برداری کنیم که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: بلندترین آزادراه کشور بین شیراز و اصفهان ساخته می شود که ۲۱۲ کیلومتر از این آزادراه آماده شده و امیدواریم بتوانیم این آزادراه را در شش ماهه اول سال تحویل دهیم و این آزادراه می تواند تحول بزرگی در جنوب کشور ایجاد کند.

به گزارش تین نیوز ، خیرالله خادمی درباره برنامه های شرکت ساخت و توسعه زیربناها برای رشد ظرفیت حمل و نقل گفت: زیرساخت های حمل و نقل از عوامل پیشرفت کشورها است و متناسب با رشد اقتصادی باید زیرساخت های حمل ونقلی توسعه پیدا کند. ظرفیت حمل و نقل بالا در کنار توسعه اقتصادی هزینه تولید را پایین می آورد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی ایران ویژه بوده و در پل ارتباطی شرق و غرب دنیا قرار گرفته است، افزود: وجود جاده های تاریخی مثل جاده ابریشم یا جاده مروارید دلیل این است که همه مسیرهای ارتباطی دنیا از کشور ما عبور کرده است. در شرایط حال حاضر هم بهترین مسیر حمل ونقل بار و مسافر بین شرق و غرب دنیا، عبور از کشور ما است اگر مسیرهای اصلی را توسعه دهیم، ارزان ترین و کوتاه ترین مسیر ایران است و باید در این زمینه برنامه داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.