| کد خبر: 255299 |

اعلام میزان تخفیف عوارض شهری در زرین شهر اصفهان

شهردار زرین شهر از کاهش بهای عوارض شهری خبر داد و گفت: کاهش بهای خدمات طی ماه های فروردین تا خردادماه ۳۰ درصد، تیر تا شهریورماه ۲۰ درصد، مهر تا آذرماه ۱۵ درصد و دی تا اسفندماه ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

شهردار زرین شهر  از کاهش بهای عوارض شهری خبر داد و گفت: کاهش بهای خدمات طی ماه های فروردین تا خردادماه ۳۰ درصد، تیر تا شهریورماه ۲۰ درصد، مهر تا آذرماه ۱۵ درصد و دی تا اسفندماه ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی با اشاره به نقش مهم شهروندان در جامعه مدرن امروز و رسیدن به آرمانی تحت عنوان «شهر ایده آل» اظهار کرد: خطه طلایی ایران در مسیر رسیدن به آرمان زندگی در شهری ایده ال و حرکت در مسیر توسعه پایدار، نیازمند همراهی شهروندان با مدیریت شهری است تا یکی از ضرورت های برنامه ریزی شهری برای دستیابی به توسعه پایدار فراهم شود.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت های قانونی در کنار تشویق شهروندان به پرداخت عوارض، لایحه کاهش در این حوزه را به شورای اسلامی شهر تقدیم کنیم تا با تصویب آن، به شهروندان خوش حساب تخفیف ارائه شود.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: لایحه شهرداری زرین شهر درباره بسته تشویقی کاهش بهای خدمات مدیریت پسماند واحدهای مسکونی و غیرمسکونی قبوض نوسازی، کسب و پیشه و مشاغل غیرمشمول نظام صنفی توسط اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه فرایند مدیریت پسماند که در طول شبانه روز در جریان است بدون مشارکت شهروندان ممکن نیست، تاکید کرد: امروزه به واسطه تغییر الگوهای مصرف، الگوی تولید زباله نیز تغییر کرده است و شهروندان باید به این مهم توجه جدی داشته باشند، چراکه مدیریت پسماند جزو خدمات پرهزینه مدیریت شهری است.

اسماعیلی احمدی ادامه داد: شهرداری در راستای نظافت شهر، افزایش رفاه حال شهروندان و رعایت بهداشت عمومی اقدام به جمع آوری پسماند به صورت شبانه روزی می کند که نه تنها هزینه آن به طور کامل از شهروندان دریافت نمی شود، بلکه بخش عمده این هزینه ها توسط شهرداری پرداخت می شود.

وی گفت: با توجه به سیاست های حمایتی شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر در مقاطع زمانی مختلف در راستای حمایت از شهروندان، بسته های تشویقی کاهش تعرفه خدمات برای شهروندان در نظر گرفته می شود.

شهردار زرین شهر افزود: مدیریت شهری در تلاش است تا هزینه های صرف شده در حوزه مدیریت پسماند را با جلب مشارکت شهروندان و از طریق اجرای طرح های مختلف به حداقل برساند تا در بخشی از این هزینه های صرفه جویی و صرف اقدام های زیربنایی شهر شود.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: شهروندان باید به این مهم توجه داشته باشند که هزینه ها برابر قانون عوارض دریافتی در امور عمرانی و توسعه زیرساخت ها هزینه می شود، بر همین اساس پرداخت به موقع آن از سوی شهروندان توان شهرداری را در اجرای طرح های عمرانی افزایش خواهد داد.

وی گفت: مدیریت شهری زرین شهر به درآمد حاصل از محل عوارض نوسازی و کسب و پیشه به عنوان درآمد پایدار نگاه نمی کند، بر همین اساس شهرداری همواره به دنبال کسب درآمدهای پایدار از طریق کدهای جدید بوده است، اما به طور قطع مشارکت شهروندان سبب خواهد شد تا بتوانیم با مشارکت یکدیگر و با سرعت بیشتر شهری آباد و توسعه یافته داشته باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.