| کد خبر: 254911 |

70 درصد از پروژه تعریض خیابان شهید بایندر بندر انزلی در دست اقدام است

حسین یونسی از پیشرفت 70 درصدی پروژه بازگشایی و تعریض خیابان شهید بایندر در بندرانزلی خبرداد و گفت این پروژه در نهایت موجب کاهش ترافیک و تردد راحت تره کامیون های بندری خواهد بود.

تین نیوز

حسین یونسی از پیشرفت 70 درصدی پروژه بازگشایی و تعریض خیابان شهید بایندر در بندرانزلی خبرداد و گفت این پروژه در نهایت موجب کاهش ترافیک و تردد راحت تره کامیون های بندری خواهد بود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: در راستای بازگشایی و تعریض خیابان شهید بایندر شهرستان بندرانزلی، ۷۰ درصد اراضی آن خریداری شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین یونسی مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان از آزادسازی بخشی از خیابان بایندر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اداره کل و تعامل شهر و بندر خبر داد و اعلام کرد: اداره کل به منظور کمک به کاهش ترافیک شهری و تردد کامیون‌های بندر، این پروژه را در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ آغاز شد، خاطرنشان کرد: اراضی که در مسیر تعریض این خیابان بودند توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خریداری و یا در حال تعیین‌تکلیف هستند.

یونسی افزود: تا ۲۶ فروردین ماه ۷۰ درصد از این اراضی خریداری شده است و ۳۰ درصد باقی مانده آن نیز در حال مذاکره و خریداری است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مورد اعتبار این پروژه تصریح کرد: مساحت قطعاتی که باید تحت مالکیت بندر باشد، سه هزار و ۵۰۰ متر مربع است و پیش‌بینی می‌کنیم برای خرید این اراضی و اجرای پروژه مذکور حدود ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

گفتنی است، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به همراه معاونان "فنی و مهندسی" و "برنامه‌ریزی و توسعه" از پروژه بازگشایی و تعریض خیابان شهید بایندر شهرستان بندرانزلی بازدید بعمل آوردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.