| کد خبر: 254642 |

◄ افزایش قیمت خودرو تولید داخل اعلام شد

قیمت های جدید تولیدات ایران خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین تر از قیمت بازار هستند.

تین نیوز

 مطابق با دستورالعمل ابلاغی شورای رقابت، علاوه بر بررسی کارشناسی صورت های مالی خودروسازان داخلی، معیار شاخص رقابت پذیری با بررسی خودروهای هم رده داخلی با همکاری تنها دانشکده تخصصی صنعت خودروی کشور (دانشکده و پژوهشکده خودروی دانشگاه علم و صنعت) انجام شد و در این کارگروه از سازمان حمایت مصرف کننده و سایر ارکان صنعتی کشور نیز بهره گرفته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت های جدید تولیدات ایران خودرو و سایپا اعلام شد که به طور میانگین افزایش قیمت آنها ۲۹درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین تر از قیمت بازار هستند.

لازم به ذکر است که در طرح جدید تخصیص یکپارچه خودرو امکان تخصیص خودرو بدون قرعه کشی فراهم آمده است و اکنون همه واجدان شرایط می توانند بدون قرعه کشی در خصوص دریافت خودروهای مدنظر با قیمت جدید بر اساس فهرست انتظار اقدام کنند. مطابق اطلاعات دریافتی از منابع آگاه در دو خودروساز بزرگ کشور، حداکثر افزایش قیمتی ۴۲ درصد و کمترین آن ۱۰ درصد است.

افزایش قیمت خودرو

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.