| کد خبر: 253170 |

با دستور دادستان رودهن و دربزرگترین رفع تصرف کشور محقق شد؛

۱۰۰۰ میلیارد تومان رفع تصرف در شهرستان دماوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از دستور چهارگانه قضایی و رفع تصرف بزرگ در پلاک های گلاهک، کریتون، مهرآباد و چنار به مساحت ۱۰ هکتار خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از دستور چهارگانه قضایی و رفع تصرف بزرگ در پلاک های گلاهک، کریتون، مهرآباد و چنار به مساحت ۱۰ هکتار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه با اعلام اینکه پلاک های مهم گلاهک،کریتون، مهرآباد و چنار رفع تصرف شده است گفت: در اقدامی بزرگ و با حمایت دادستانی رودهن و حضور مشترک ادارات راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شهرداری رودهن و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی اداره کل و حمایت نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی موفق شدیم ساخت و سازهای غیرمجاز را در پلاک های ارزشمند گلاهک، کریتون، چنار و مهرآباد و بخش رودهن از شهرستان دماوند قلع و قمع و تخریب کرده و اراضی ملی و دولتی را آزاد کنیم.

وی تصریح کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها و آزادسازی اراضی دولتی خط قرمز این اداره کل در حفظ و صیانت از زمین به عنوان میراث نسل های آتی است.

محبت خواه ارزش ریالی اراضی آزاد سازی شده را ۱۰۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در نوروز امسال نیز یگان حفاظت راه و شهرسازی استان تهران بالاخص یگان های شمال و شرق این اداره کل در آماده باش کامل هستند .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.