| کد خبر: 252366 |

◄ درد دلی با مدیرعامل راه آهن

یکی از بازنشستگان راه آهن با انتشار مطلبی خطاب به مدیرعامل راه آهن، گفت: در خلال نزدیک به دو سال هنوز حضرتعالی، حتی یک بازنشسته را به حضور نپذیرفته اید که حداقل از تجربیاتشان استفاده نمایید.

تین نیوز

یکی از بازنشستگان راه آهن با انتشار مطلبی خطاب به مدیرعامل راه آهن، گفت:  در خلال نزدیک به دو سال هنوز حضرتعالی، حتی یک بازنشسته را به حضور نپذیرفته اید که حداقل از تجربیاتشان استفاده نمایید.

به گزارش تین نیوز ، محمود حشتمتی فعال صنفی کانون بازنشستگان راه آهن تهران، در این پیام همچنین به سابقه مثبت سید میعاد صالحی در صندوق بازنشستگان یاد کرده است که امیدواری هایی را دربین بازنشستگان راه آهن برای پیگیری مطالبالتشان به وجود آورده بود.

متن این پیام که در شبکه های اجتماعی منتشر و در اختیار تین نیوز قرار گرفته به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر میعاد صالحی

مدیرعامل محترم راه آهن

با سلام و عرض ادب و ارادت

چه روز خوبی بود آن روز که بازنشستگان راه آهن مطلع شده بودند که حضرتعالی به عنوان مدیر عامل راه آهن برگزیده شده بودید خیلی ها که از شما شناختی نداشتند از سایر بازنشستگان علت خوشحالی زایدالوصف آنها را سوال می کردند، در جواب می شنیدند که دکتر سید میعاد صالحی قبلا مدیر عامل صندوق بازنشستگان بوده اند.

گفتند که جوان است، روشنفکر است، ضد فساد است، از خانواده بزرگ بازنشستگان کشوری است، گفتند در خلال پنج ماه آن قدر به خاطر احقاق حقوق بازنشستگان جنگیدند که همه آنهایی که به خوان گسترده بازنشستگان چنگ انداخته بودند در یک صف با ایشان مبارزه کرده بودند.

اما چون کوه مقابل مفسدان در سازمان بازنشستگان ایستاد حقوق خودش را نصف کرد تا درس عبرتی به مفسدان بدهد . خلاصه اینکه آنی که به راه اهن می آید حقیقتا درد شناس هست.

او به خوبی میداند که بازنشستگان راه آهن جقدر در ایامی که کارمند بوده اند و در زمان جنگ تحمیلی از جان و دل برای مملکت و برای برپایی انقلاب زحمت کشیده اند. آنها قطارهای جنگی تا خط اول جبهه ها می بردند. قطارهای مهمات خطرناک است، تانک های چیفتن، توپ های هویتزر، نفربرهای اسکور پیون، جابجایی نیروهای رزمنده که هر کدام از این قطارها هدف ایده آلی برای هواپیماهای جنگنده دشمن محسوب می شد اما این دریادلان دیروز  امروز که بازنشسته شده اند مورد بی مهری واقعی قرار گرفته اند. آنهایی که بعد از جنگ زمام امور راه آهن را بدست گرفته اند آن گونه باید و شاید قدر و منزلت این شیرمردان دیروز را نمی‌دانند ولی خواهیم دید که این جوان برای بازنشستگان چه کار خواهد کرد.

ولی دکتر عزیز، باید عرض کنم حال همگی مایوس و دلشکسته اند و آرزوها بر باد رفته اند زیرا در خلال نزدیک به دو سال هنوز حضرتعالی حتی یک بازنشسته را به حضور نپذیرفته اید که حداقل از تجربیاتشان استفاده نمایید.

آقای دکتر می گویند گذشته چراغ راه آینده است. برای کارمندان امروزی گذشته آیینه امروز است.

عزت عالی مستدام

محمود حشمتی کانون راه آهن»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 5 0

    این جمله آقای حشمتی کاملا غلط است:
    "ولی دکتر عزیز، باید عرض کنم حال همگی مایوس و دلشکسته اند و آرزوها بر باد رفته اند زیرا در خلال نزدیک به دو سال هنوز حضرتعالی حتی یک بازنشسته را به حضور نپذیرفته اید که حداقل از تجربیاتشان استفاده نمایید."

    بد نبود ایشان اول نگاهی به مطالب سایت راه اهن یا اینستاگرام دکتر صالحی درباره بازنشستگان و دیدار با آنها می انداختند و بعد چنین ناروا و غیرمنصفانه می نوشتند! خدا نکند که ایشان از این جملات برای خودشان حق خاصی و متفاوتی با دیگر بازنشستگان متصور باشند؟!

  • همکار 3 0

    یعنی آقای صالحی مدیرعامل راه اهن که قبلا هم مدیر صندوق بازنشستگان بوده برای دیدن بازنشسته راه آهن حتما باید با آقای حشمتی یا امثال ایشان هماهنگ کنه و اطلاع بده!!!!