| کد خبر: 251676 |

روند نرخ گذاری تاکسی های اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان، روند نرخ گذاری تاکسی ها در سال جاری را تشریح کرد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان، روند نرخ گذاری تاکسی ها در سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمد پرورش اظهار کرد: اگر می خواهیم اقدامات خوبی در شهر انجام شود، باید تمام دستگاه های متولی به میدان بیایند که برای نوسازی تاکسی های فرسوده نیز این موضوع صدق می کند.

وی با بیان اینکه ۷۲۰۰ خودروی فرسوده به عنوان تاکسی در سطح شهر اصفهان فعالیت می کنند که عدد قابل توجهی است، ادامه داد: پیشنهادات مختلفی از سوی سازمان تاکسیرانی برای نوسازی ناوگان مطرح شد که از جمله آنها می توان به ارائه وام از سوی صنایع پول ساز به رانندگان اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در راستای کاهش خطرات مباحث زیست محیطی و زیبا شدن شهر گام برداریم، استانداری، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر باید پای کار بیایند تا همچون افزایش و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال جاری، بتوانیم ناوگان تاکسیرانی را نیز نوسازی کنیم.

وی با اشاره به نرخ گذاری کرایه تاکسی گفت: نرخ گذاری تاکسی های گردشی، سرویس مدارس، آژانس ها و خطوط بر عهده سازمان تاکسیرانی است که پس از تحلیل های مربوطه و اقدامات کارشناسی، تقدیم هیئت مدیره این سازمان می شود و با تصویب آن لازم الاجرا خواهد شد.

پرورش با بیان اینکه اقدامی که در سال جاری علاوه بر تحلیل ها و اقدامات کارشناسی شاهد بودیم، دریافت نرخ پیشنهادی از رانندگان بود، تاکید کرد: این اقدام به این دلیل انجام شد تا کسی که به صورت مستقیم با شهروندان سروکار دارد، بهتر می تواند نگاه کارشناسی داشته باشد؛ البته این بدان معنا نیست که برای نرخ گذاری به صورت یک طرفه، راننده مبنا بوده است، بلکه پس از چکش کاری و در نظر گرفتن تمهیدات و تغییرات لازم، نرخ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید و سپس برای تأیید در مرحله پایان به فرمانداری ارسال شد.

وی اضافه کرد: ابتدای امسال تفاهم نامه ای بین سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان و بانک رسالت منعقد شد که طبق آن یک کارت «ایساکو کارت» در اختیار رانندگان قرار گیرد و تا سقف ۳۰ میلیون تومان با تنفس سه ماهه و بازپرداخت شش ماهه، تسویه می شود که به دلیل زمان بازپرداخت کم، مورد استقبال رانندگان قرار نگرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.