| کد خبر: 251641 |

مهرداد جهانی خبر داد:

افزایش ۱۹ درصدی تردد در راه های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: براساس تحلیل داده های سامانه‌ های تردد شمار آنلاین منصوب در محورهای مواصلاتی استان، از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: براساس تحلیل داده های سامانه های تردد شمار آنلاین منصوب در محورهای مواصلاتی استان، از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا انتهای دی ماه، سامانه های هوشمند تردد شمار منصوب در راه های مواصلاتی استان، ۲۴۴ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۸۸۷ تردد را به ثبت رسانده اند که این حجم از سفرها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۹ درصدی را نشان میدهد.

وی در خصوص میزان ورود و خروج وسایل نقلیه در استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۰ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۶۷۳ دستگاه انواع وسایل نقلیه به استان وارد و ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۲۲۸ وسیله از استان مرکزی خارج شده اند، که در این زمینه نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با افزایش ۲۳ و ۲۱ درصدی رو به رو بوده ایم.

جهانی با اشاره به اینکه استان مرکزی در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته است، بیان کرد: ۲۰ درصد از تردد های ثبت شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین میباشد.

گفتنی است براساس تحلیل تردد های ثبت شده در شبکه راه های استان، در برخی از ساعات شبانه روز تردد ناوگان سنگین در محورهایی مانند دلیجان-اصفهان و دلیجان - سلفچگان از ۷۲ درصد نیز عبور کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.