| کد خبر: 251635 |

۶ فروند قایق متخلف در آب‌ های جاسک توقیف شد

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: در راستای مبارزه با صید غیرمجاز، ۶ فروند قایق دیزلی غیرمجاز متخلف در مناطق «بنجی»، «کوه مبارک» و اسکله اداره بندر جاسک توقیف شد.

تین نیوز

 سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: در راستای مبارزه با صید غیرمجاز، ۶ فروند قایق دیزلی غیرمجاز متخلف در مناطق «بنجی»، «کوه مبارک» و اسکله اداره  بندر جاسک توقیف شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا از روابط عمومی شیلات هرمزگان، سروان مهرداد رامش جان با اعلام این خبر افزود: اکیپ گشت خودرویی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات شهرستان جاسک جهت سرکشی و کنترل بنادر و اسکله های صیادی به اتفاق عوامل دریابانی اقدام به گشت زنی در منطقه کرد که منجر به توقیف ۶ فروند قایق دیزلی غیرمجاز متخلف و دستگیری ۶ متهم شد.

وی تصریح کرد: تمامی توقیفی ها ضمن تشکیل پرونده به کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی شیلات جهت تعیین تکلیف و یا در صورت نیاز به دستگاه قضا ارجاع داده شده اند.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اظهار کرد: وارد کردن هرنوع خسارت به ذخائر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

وی تاکید کرد: شماره تلفن ستاد یگان استان ۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

گفتنی است طبق اعلام یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان؛ در ۹ ماهه امسال در مجموع ۷۰ فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی و ۱۶ فروند شناور بی هویت توسط این یگان در آبهای استان توقیف شده است و در این راستا ۹۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

هم اکنون افزون بر ۳۵ هزار صیاد با حدود چهار هزار و ۶۰۰ فروند شناور در آب های استان هرمزگان مشغول به صیادی هستند که صیدغیرمجاز تهدیدی جدی برای اشتغال این افراد است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.