| کد خبر: 251595 |

رعایت اصول فنی در پروژه قطار شهری کرج موجب سرعت بخشی آن شده است

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج گفت: اتخاذ روش های جدید در اجرای پروژه قطار شهری موجب سرعت بخشی و رعایت اصول فنی و مهندسی در آن شده است.

تین نیوز

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج گفت: اتخاذ روش های جدید در اجرای پروژه قطار شهری موجب سرعت بخشی و رعایت اصول فنی و مهندسی در آن شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ علی ذبیحی عصر روز یکشنبه در حاشیه انجام تست گرم قطار شهری کرج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کرج، مدیران شهری و اصحاب رسانه انجام شد، اظهار داشت: در شورای پنجم و ششم کرج اقدامات مؤثری در نحوه خاک برداری، بتن ریزی و ستون گذاری مترو انجام شده که با فعالیت های قبل از آن متفاوت است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: طبق مصوبه شورای شهر کرج از محل تسهیلات بانک شهر ۱۲۰ میلیارد تومان میلگرد برای تونل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج خریداری شده است.

ذبیحی از اختصاص اوراق مشارکت از طریق خزانه اوراق کشور برای تکمیل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج خبر داد و گفت: در کنار توسعه قطار شهری، تکمیل بزرگراه شمالی کرج به عنوان یک اولویت دنبال می شود.

عضو شورای شهر کرج اذعان کرد: خط ۲ قطار شهری کرج دارای ۲ رام قطار است که اکنون یک رام آن ها روی ریل قرارگرفته و رام دیگر در حال تعمیر و آماده سازی است.

به گفته ذبیحی، بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر اکنون با مشکل تملک املاک مواجه است که از مجموع چهار قطعه ملک واقع در مسیر ۲ قطعه آن ها تا پایان بهمن ماه جاری خریداری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.