| کد خبر: 251586 |

توزیع بنزین معمولی و یورو ۲ در کلانشهرها ممنوع شد

سخنگوی اتحادیه جایگاه داران سوخت از ممنوعیت توزیع بنزین معمولی و یورو ۲ در کلانشهر‌ها خبر داد و گفت: در تهران فقط بنزین یورو ۴ و سوپر توزیع می‌شود.

تین نیوز

نواز در پاسخ به این سوال که از این میزان مصرف چقدر بنزین معمولی است، چقدر یورو ۲ و چقدر یورو ۴ است؟ گفت: کلان شهر‌ها که ۹۵ درصد یورو ۴ دارند یعنی در کلان شهر‌ها الزام محیط زیستی است که سوخت یورو ۴ توزیع شود و بنزین معمولی هم در تهران نداریم، ولی با شرایط سینوسی در حال حاضر بین ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار لیتر از این میزان به بنزین سوپر اختصاص دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم؛ سخنگوی اتحادیه جایگاه داران سوخت از ممنوعیت توزیع بنزین معمولی و یورو ۲ در کلانشهر‌ها خبر داد و گفت: در تهران فقط بنزین یورو ۴ و سوپر توزیع می‌شود.

 رضا نواز، سخنگوی اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: مصرف روزانه بنزین در استان تهران حدود ۲۰ میلیون لیتر است که دو برابر کشوری مثل ترکیه است.
وی در پاسخ به این سوال که از این میزان مصرف چقدر بنزین معمولی است، چقدر یورو ۲ و چقدر یورو ۴ است؟ گفت: کلان شهر‌ها که ۹۵ درصد یورو ۴ دارند یعنی در کلان شهر‌ها الزام محیط زیستی است که سوخت یورو ۴ توزیع شود و بنزین معمولی هم در تهران نداریم، ولی با شرایط سینوسی در حال حاضر بین ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار لیتر از این میزان به بنزین سوپر اختصاص دارد.

نواز تصریح کرد: ما الان در تهران توزیع بنزین یورو ۲ نداریم، بنزین یورو ۴ در تهران توزیع می‌شود و بنزین سوپر.

وی افزود: بر اساس استاندارد‌های ملی که وجود دارد و قانون هوای پاک و الزاماتی که وجود دارد ۵۰ درصد بنزین توزیعی کشور یورو ۴ است و در کلان شهر‌ها کلا یورو ۴ توزیع می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.